Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,
Už nežiji v České republice a moje SIM karta je vadná, takže své číslo nemohu používat. V srpnu jsem poslal poštou odstoupení od smlouvy, jak je popsáno na domovské stránce Vodafonu, a stále mám potvrzení o odeslání. Od té doby mi stále chodí účty. Zkoušel jsem volat na anglickou zákaznickou podporu, ale okamžitě mě vyhodili. Jak mohu odstoupit od smlouvy, aniž bych musel jet do České republiky? Rád bych také dostal zpět peníze, které jsem pravidelně platil po řádném zrušení?

Bohužel umím jen trochu česky a používám překladač. 
Budu vám vděčná za jakoukoli pomoc.

S pozdravem,
Dean

  • Slamb změnil název na Ukončení smlouvy
Odesláno
  • Centrum péče

@Dean RamićHello, please contact us via socialmediacz@vodafone.com and we will help you. Do not forget to mention the telephone number which you were using with our company and the first and fourth digit of the administrative password for My Vodafone self-care. Veronika

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community