Přejít na obsah

Neuskutečněná změna


Doporučené příspěvky

@Ivo Mašek Měli by hned po zadání objednávky domluvit normálně termín. 

@bnone To, že by měl volat technik je dle mě nesmysl. Jestli máte narozdíl od neo2fe DOCSIS internet, není důvod, proč by měl volat technik. U neo2fe to bude přechod z jedné technologie na jinou, která nemusí na adrese / do bytu zavedena.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
před 19 hodinami, bnone napsal:

že prý jo, technik mi zavolá (nutnost výměny modemu), 

@Marek-26 Jak jsem psal, nutná výměna modemu TC7200. Ten to nedá.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV

No dobře, ale kvůli tomu nevolá technik. To má vyřídit operátor/prodejce. Ten zvolí v objednávce termín, ve kterém poté technik přijede. Buď někdo na lince/v prodejně používá špatnou terminologii nebo nevím. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Ano, vzpomínám si, prý měl někdo zavolat a domluvit termín, kdy přijede technik. Jestli měl volat ten technik nebo operátor, to netuším a je mi celkem jedno a nezajímá mne to, jsem jen zákazník. Nejde o slovíčka, jde o princip. Měli volat a nevolali - to je to, co jsem chtěl sdělit, ne jestli to byl Pepa nebo Honza.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...