Marek-26 Odesláno 6. prosince 2022 Sdílet Odesláno 6. prosince 2022 @Ivo Mašek Měli by hned po zadání objednávky domluvit normálně termín. @bnone To, že by měl volat technik je dle mě nesmysl. Jestli máte narozdíl od neo2fe DOCSIS internet, není důvod, proč by měl volat technik. U neo2fe to bude přechod z jedné technologie na jinou, která nemusí na adrese / do bytu zavedena. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bnone Odesláno 7. prosince 2022 Sdílet Odesláno 7. prosince 2022 před 19 hodinami, bnone napsal: že prý jo, technik mi zavolá (nutnost výměny modemu), @Marek-26 Jak jsem psal, nutná výměna modemu TC7200. Ten to nedá. Citovat Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul OV Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. prosince 2022 Sdílet Odesláno 7. prosince 2022 No dobře, ale kvůli tomu nevolá technik. To má vyřídit operátor/prodejce. Ten zvolí v objednávce termín, ve kterém poté technik přijede. Buď někdo na lince/v prodejně používá špatnou terminologii nebo nevím. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bnone Odesláno 7. prosince 2022 Sdílet Odesláno 7. prosince 2022 Ano, vzpomínám si, prý měl někdo zavolat a domluvit termín, kdy přijede technik. Jestli měl volat ten technik nebo operátor, to netuším a je mi celkem jedno a nezajímá mne to, jsem jen zákazník. Nejde o slovíčka, jde o princip. Měli volat a nevolali - to je to, co jsem chtěl sdělit, ne jestli to byl Pepa nebo Honza. 1 Citovat Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul OV Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.