Návštěvník Korman Odesláno 9. prosince 2022 Sdílet Odesláno 9. prosince 2022 Jsem rozčarovaný jak vůbec můžete vymyslet tak nesmyslný systém. Prešel jsem k vám z Tmobile, dnes přestala být aktivní Tmobile simkarta, tak jse vložil Vodafone novou a postupoval dle návodu. Ovšem vzhledem k tomu, že již není aktivní Tmobile simkarta, tak nemohu odeslat aktivační sms ani z Tmobile karty ani z Vodafne karty, tak musím postupovat přes Vodafone aplikaci. Ovšem jak??? Kdysi jsem u vás byl zákazníkem a starý účet použít nemůžu k přihlášení a nový založit nejde nevidím. A bez přihlášení simkartu neaktivuji. Jak můžete proboha vymyslet takovou...? Teď jsem momentálně bez telefonu na xx hodin, jelikož na linku se také nedovolám a zákaznickou linku přes chat nemáte!!!! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 9. prosince 2022 Sdílet Odesláno 9. prosince 2022 Pokud se při objednávce nové VF karty zadaly všechny údaje vč. OKU, pak by v den přenosu čísla měla být VF karta již aktivní, a to nejpozději v 06.00 hod. 1 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/#findComment-459284 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 9. prosince 2022 Sdílet Odesláno 9. prosince 2022 Pro aktivaci SIM karty není potřeba žádnou SMS odesílat, SIM se aktivuje sama vložením do telefonu jeho zapnutím a případně nějakým telefonátem na jakékoliv číslo, pokud SIM karta nemá signál, tak budeme na vině nějaký problém při přenosu. 1 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/#findComment-459286 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 9. prosince 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. prosince 2022 @Korman Pěkný den, jak už tu zaznělo, při přenosu telefonního čísla není potřeba posílat žádné SMS, pokud vše proběhne v pořádku, je ráno číslo funkční na nové SIM kartě. Jestli vám ani po vypnutí a zapnutí SIMka nejde, zavolejte nám prosím z jakéhokoliv telefonu zdarma na 800777777, abychom mohli zjistit příčinu. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61647-nemo%C5%BEnost-aktivace-sim/#findComment-459288 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.