homberg Odesláno 19. prosince 2022 Sdílet Odesláno 19. prosince 2022 Zdravim, mam dotaz k problemu, ktery mam s inkasem. Pred asi dvema mesici jsem nechtene zrusil platbu inkasem za sluzby Vodafone. Zaplatil jsem tedy prevodem a znovu nastavil inkaso. Ovsem pristi mesic jsem dostal zpravu, ze Vodafone si nedokazal inkasovat penize a musel jsem tedy pltabu opet provest prevodem. Prekontroloval jsem vsechny parametry a zdalo se, ze vse je jak ma byt. Ovsem dalsi mesic stejny problem - opet neprovedene inkaso. Kde muze byt problem? Castka k inkasu je dostatecna i s pripadnou rezervou. Napada me snad jediny mozny duvod - cislo uctu. Puvodni inkaso bylo na ucet exUPC. Po zruseni a znovu nastaveni jsem nastavil ten stejny ucet, ale asi jsem mel nastavit novy ucet Vodafone? Ze by si Vodafone neumel propojit tyhle dva ucty, kdyz uz je ma? Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 19. prosince 2022 Sdílet Odesláno 19. prosince 2022 přesně tak musíte nastavit nové číslo účtu na inkaso, které je již Vodafone účet: Nastavte inkaso v bance ve prospěch našeho účtu: 217077033/0300. Zařídíte to v internetovém bankovnictví nebo na pobočce banky. Nezadávejte žádný variabilní ani specifický symbol. Nastavte si inkasní limit - maximální měsíční částku, která se může převést z vašeho účtu na účet Vodafonu (doporučujeme nechat dostatečnou rezervu nad rámec běžné částky). Připravili jsme pro vás také návody, jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví. Aktivujte si inkaso v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů. Najděte nabídku Inkaso a zde si inkaso zapněte a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit. Aktivaci inkasa vám potvrdíme SMSkou. 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/#findComment-459426 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 19. prosince 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. prosince 2022 @homberg Pěkný den, pokud jste si aktivoval inkaso nově, tak je potřeba použít aktuální inkasní číslo účtu, které je 217077033/0300. Případné další informace najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/inkaso/inkaso/. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/#findComment-459427 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 15. března 2023 Autor Sdílet Odesláno 15. března 2023 Trochu ozivim tohle vlakno. Dnes je 15.3.2023 a od meho pokusu z prosince 2022 se teprve dnes poprve podarilo uskutecnit platbu inkasem! Nevim, jak to ma Vodafone nastavene, ale kdyz jsem opetovne nastavoval inkaso, zadal jsem zprvu stare cislo uctu (UPC). Jak mne bylo zde i na strankach podpory oznameno, mel jsem nastavit jiz novy inkasni ucet (Vodafone). No, abych to rekl strucne - ani nahodou. Ani s timto uctem si Vodafone nebyl schopen inkasovat ode mne penize. V unoru jsem tam tedy jako posledni moznost nastavil zpet stare cislo UPC uctu a voala, kouzlo se podarilo. Tak treba tahle moje zkusennost nekomu pomuze, nebo se na to kompetentni lide mrknou. Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/#findComment-461424 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 16. března 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 16. března 2023 @hombergPěkné ráno, pošlete nám prosím podrobnosti přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli s platebním oddělením zjistit příčiny, proč nedošlo k zinkasování plateb. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/#findComment-461426 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 16. března 2023 Sdílet Odesláno 16. března 2023 Me trochu strasis. Jsem si rusil SIPO a poplatek za internet jsem si nechal strhavat k telefonu, ktery mi uspesne strhavaji vic jak 15 let. Jeden doplatek jsem musel zadat rucne (za stare cislo platce) a zatim mi VF nestahlo. Tak uvidim. Predtim mi VF stahoval +/- 20 den v mesici Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/#findComment-461429 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 16. března 2023 Sdílet Odesláno 16. března 2023 Tohle normálně funguje, odchází Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61660-neprovedene-inkaso/#findComment-461430 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.