Přejít na obsah

otřesný zákaznický servis


Doporučené příspěvky

Návštěvník 607880732

Už nevím co mám dělat, poraďte mi prosím. Před měsícem a půl jsem požádal o zřízení TV a dodnes ho nemám. Vánoce bez TV si nedokážu představit. Po nekonečných urgencích jsem nakonec vždy odkázán na obchodního zástupce, ale ten nereaguje. Vodafone prý nemá způsob, jak to udělat jinak. Nechápu to, vždyť jim přeci chci dát peníze navíc! Nemám na to dál nervy, doporučí mi někdo jiného operátora, kde to alespoň trochu funguje? Díky!

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61663-ot%C5%99esn%C3%BD-z%C3%A1kaznick%C3%BD-servis/
Sdílet na ostatní stránky

Jestli jde o internetovou televizi, tak zajít na prodejnu, bál bych se, že zaslání poštou se již nestihne. V případě, že by to měla být DVB-C televize a máte dostupnost, tak zavolat a objednat, ještě by se při objednání dnes mohla stihnout instalace technikem do Vánoc.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

SledovaniTV jednoznačně, možná ještě stihneš promo přes iDnes Premium na 3 měsíce zdarma a hlavně na rozdíl od VodafoneTV funguje na všech platformách včetně Apple

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha

Já hlavně nechápu proč do toho Vodafone montuje nějakého obchodního zástupce, pokud má připojení přes xDSL jak uvádí, tak by mělo stačit přece vytvořit objednávku a odeslat set-top-box poštou, pokud by měl připojení koaxiálem přes DVB-C, tak by ho musel dovézt technik, to už je pak trošku složitější.

No pokud to Vodafone nestihne, tak jak už tady bylo řečeno je spousta internetových televizí, stačí si vybrat a mít na to chytrý televizor, nebo nějakou krabičku s Android TV.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Politiku Vodafone ke svým obchodním zástupcům vůbec nechápu, už jsem to tady zmiňoval: v lokalitě je reálně možné nyní zbudovat přípojku max 150 Mb/s a stejně obchodní zástupce VF zde oblepuje dům s nabídkou 1Gb... Asi prodavač hrnců od Vodafonu.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

Na rychlosti nezáleží, důležité je chytnout klienta - jsou to peníze.

Na druhou stranu jsou lokality, kde přívod končí někde poblíž, nebo u paty objektu a dá se s VF začít pracovat na vybudování přívodu až do bytu. Ono to zkrátka nebývá vždycky úplně jasné ...

Nicméně souhlasím s tím, že v zákaznickém servisu to delší dobu skřípe, toť moje ne vždy dobré zkušenosti. @607880732 nedostaneš se někde na prodejnu?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Dealer to oblepuje nejvyšší nabídkou, protože ani jinou nemá a už vůbec netuší, jaká skutečná rychlost je v dané lokalitě k dispozici (to mu ani nikdo neřekne, aby toho nevěděl zbytečně moc). Až klient na nabídku reflektuje, tak je mu teprve sdělena pravda o rychlosti a jak správně zaznělo, tak jde hlavně o to ho chytnout. Někdo samozřejmě pak nabídku odmítne, ale jestli v dané lokalitě nic lepšího není, tak ji stejně vezme...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...