Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Ahoj, po výměně modemu za model Compal bílý CH7465LG-LC se mi nenačte IP adresa a v nastavení modemu u položky internet se zobrazuje - přístup zakázán.

Poradí někdo co s tím ?

Děkuji

Odesláno

Tak možnosti jsou dvě, je nějaký problém s registrací modemu do sítě a to buďto z důvodu že je nějaký problém se signálem, nebo že modem není zaregistrovaný v systému Vodafone,

takže pokud k výměně došlo ze strany Vodafonu a nebyl to nedejbože nějaký nákup z druhé ruky, tak se mrkni do záložky

Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream jak to tam vypadá se stavem signálu.

No a předtím se nezapomeň kouknout zda na tvojí adrese není nějaké hlášený výpadek

https://www.vodafone.cz/vypadky/

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@PavelPěkné dopoledne, jestli ještě potíže přetrvávají, určitě nás kontaktujte na lince 800 77 00 77 nebo 800 77 77 31, aby to mohli kolegové z technické podpory zkontrolovat, mají nástroje na provedení diagnostiky.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community