Odesláno 1. ledna 2023 2 roky Ahoj, po výměně modemu za model Compal bílý CH7465LG-LC se mi nenačte IP adresa a v nastavení modemu u položky internet se zobrazuje - přístup zakázán. Poradí někdo co s tím ? Děkuji
Odesláno 1. ledna 2023 2 roky Tak možnosti jsou dvě, je nějaký problém s registrací modemu do sítě a to buďto z důvodu že je nějaký problém se signálem, nebo že modem není zaregistrovaný v systému Vodafone, takže pokud k výměně došlo ze strany Vodafonu a nebyl to nedejbože nějaký nákup z druhé ruky, tak se mrkni do záložky Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream jak to tam vypadá se stavem signálu. No a předtím se nezapomeň kouknout zda na tvojí adrese není nějaké hlášený výpadek https://www.vodafone.cz/vypadky/ Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. ledna 2023 2 roky Centrum péče @PavelPěkné dopoledne, jestli ještě potíže přetrvávají, určitě nás kontaktujte na lince 800 77 00 77 nebo 800 77 77 31, aby to mohli kolegové z technické podpory zkontrolovat, mají nástroje na provedení diagnostiky. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.