Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý večer, 

chtela jsem se zeptat, jestli se dá nějak rozdělit telefonní čísla. Jinak.. s přítelem jsme se rozešli, obě čísla jsou na mně a ještě jsme si každý vzal telefon. Přítel je v insolvenci. 
Takže se chci zeptat, jestli je možné aby jsme si platili každý telefon zvlášť, nebo to vše zůstane jenom na mě. 
 

Děkuji

  • Slamb změnil název na Rozdělení služeb na více účtů
Odesláno
  • Centrum péče

@XoxoPěkné ráno, bude se jednat o převod na jiného majitele. Postup najdete na našich stránkách zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/. Po doručení formuláře vaši žádost o převod zodpovědnosti telefonního čísla kolegové zpracují nejpozději do 30 dnů. Je možné, že bude vyžadována bezpečností jistina, o tom bychom však nového majitele informovali.  O vyřízení či zamítnutí převodu vás budeme informovat SMS zprávou.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community