Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Je nutné mít pronajatý/odkoupený modem od VodaFone, nebo bude fungovat i jiný? Myslím tím, jestli není nějak nastavený atp.?

Odesláno

Nový klient musí mít vždy v pronájmu od Vodafone modem. 

Stávající klienti co si kdysi od upc koupili do svého vlastnictví si ho zatím můžou ponechat. 

 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

@guerrero Záleží, jakou technologii budete doma využívat. Jestliže DOCSIS, tak se modem musí pronajímat, jiný zprovoznit nejde. U FTTH záleží, jestli je přímo od Vodafone či přes nějakého partnera (Cetin, Quadruple).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ptám se, protože mi tu zbyl modem od jiného (zahraničního) poskytovatele.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community