Odesláno 19. ledna 2023 2 roky Dobrý den, již několik měsíců používám váš rychlí internet 500Mbit, ale požadované rychlosti jsem ještě ani nepřiblížil. Maximální rychlost byla naměřena 250Mbit, dle smluvních podmínek je garantovaná rychlost 30% z inzerované a naměřená rychlost je 50%, ale spíše je rychlost ještě nižší běžně se rychlost pohybuje mezi 70-100Mbit. Na technické podpoře mi bylo sděleno, že je to nejspíše tím že používám špatný UPT kabel Cat5, ale rychlost byla měřena na několika zařízeních a přímo na routeru, který dodala vaše společnost. Kterou pravidelně a včas platím. Tak se ptám, kdy bude možno využívat vaši službu, alespoň na garantované rychlosti? Adresa Dvorská 76, Blansko Děkuji za odpověď Hynek Kotlán
Odesláno 19. ledna 2023 2 roky jestli se chceš ohánět nějakejma procentama a podmínkama, tak běžně dostupná rychlost je 60% a je dostupná aspoň 95% času, všechno pod už je důvod k reklamaci, viz https://www.ctu.cz/sites/default/files/obsah/soubory-ke-stazeni/rychlost_internetu_a_jeji_mereni_a_reklamace.pdf 🤔 ale pokud to nejede plnou rychlostí, tak je někde problém - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 19. ledna 2023 2 roky @Hyko Nejde to jak to má jít? Zavolat na infolinku, v hlasovém automatu zvolit technický problém a probrat s technickou podporou od zařízení. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 20. ledna 2023 2 roky Centrum péče @HykoPěkné ráno, nejprve vás poprosím o restartování modemu. Kabel jste tedy prověřil, že máte podporovaný a neporušený? Poté prosím kontaktujte linku 800 77 00 77 (volba v menu 2), technická podpora to s vámi zkontroluje a pokud bude potřeba, naplánují s vámi rovnou servisní výjezd technika. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.