Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

To ja mam se Samoobsluhou jiny problem. Po zmene na Internet Start se mi v Samoobsluze ukazuje mesicni cena za sluzbu 199 Kc (plus pronajem modemu) misto ocekavanych 299 Kc. Tak uvidime, jak to za mesic bude vypadat.

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha
Odesláno

Podařilo se mi po telefonu zvýšit Internet z 300 na 500 Mb/s, změna trvala asi jen hodinu. Na cenu jsem zvědavý (zatím podle Můj Vodafone jen nepatrné zvýšení, ale ta informace tam bývá jen informativní, za měsíc se uvidí).

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno
před 2 hodinami, paffko napsal:

Přidávám se do klubu těch, kteří mají s navýšením uploadu problém.

Mám nyní 500/30 za cca 299 Kč (bez pronájmu zařízení). Slečna z VF nejdříve zkoušela 500/50 za cenu 599 Kč a když jsem ji upozornil, že na prodejně by mně změnili na vyšší upload za 399 Kč okamžitě, jen mně její kolegové z prodejny upozornili, ať řeším přes infolinku, aby mně zůstaly nastavené slevy, slečna se omluvila za špatně uvedenou původní cenu a  stále trvala na 399 Kč.

To má člověk řešit přes retenční? 

Díky za rady.

Buď si nechat původní tarif nebo přejít na nový se zvýhodněnou cenou.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Tak se musím podělit o zážitek s povýšením internetu. 

Měl jsem 150/10 za 348,- + 50,- za modem a chtěl 250/25 za 299,- + 70,-

Zavolal jsem kolem 12hodiny, téměř hned jsem byl spojen s operátorem a začali problémy 🙂

Nejen, že měl asi rozbité náhlavní HF ( předpokládám, že to mají ) a já ho skoro neslyšel, ale jeho oblíbená věta " to nevím jestli na to budu mít práva " ve mně nevzbuzovala důvěru, říkám si buď nováček, nebo nováček externista a připravil se na dlouuuhý hovor. 😄 

Když jsme se po cca 15 minutách dostali k větě " jo, tak to bych vám mohl udělat, to zvládnu " tak mi nabídl cenu 499,- a 70,- za modem 🤔

Tak jsme ještě chvíli debatovali, že já vidím na mojí adrese cenu 299,- a on 499,- a on, že mne tedy přepojí někam kde mi to udělají. 

Když mi ale automatická hláska oznámila že "... všichni naši operátoři vyřizují zákazníky kteří se dovolali před vámi ... " a " ... čekací doba může být až 20 minut ..." tak jsem to vzdal. 🙂

 

Kolem půl šesté večer jsem to zkusil zase,  opět spojení s operátorem téměř okamžitě, sice trošku nevrlým, ale tem už evidentně měl práva, věděl i správnou cenu a bylo hotovo za cca 2 minuty 🙂  V systému mám službu Internet Basic a dokonce i cena vypadá, že je upravena na zatím 316,- ( část starého a nového tarifu ) a dokonce mám modem stále za 50,- ale to se asi urovná při vyúčtování.

 

Takže já jsem spokojen.

 

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

2 Sparow:

Proste a bude vám dáno, hledejte a naleznete, tlučte a bude vám otevřeno. Neboť každý, kdo prosí, dostává; kdo hledá, nalézá, a tomu, kdo tluče, bude otevřeno. Mt7, 7-8
...a potom že to nejde 😃

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Tuší někdo, jak je to v případě, že je pro upgrade služby potřeba vyměnit modem? Dá se to případně řešit přes prodejnu, nebo musí přijet technik jen pro to, aby mi dovezl krabici a udělal registraci ve VF IS?

Mám prastarý Ubee3226 a vzhledem k akci bych řád přešel na gigabit, který má povinnou výměnu za VF Station.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@lennyPěkné odpoledne, při přechodu na tarif 1 Gbps vám automaticky modem vyměníme. Výměnu provede technik, který k vám přijede a původní modem si vyzvedne. Pokud máte potíže se stávajícím modem, zavolejte nám prosím na lince 800 77 00 77, operátoři se s vámi domluví na jeho výměně.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Díky za odpověď. 

ale asi to není aktuální. Bylo mi sděleno, že vzhledem k tomu, že od VF mám jen internet a nic jiného, tarif se slevou nedostanu a mám si nakašlat. Vzhledem k tomu, že tato podmínka není nikde na webu k dohledání asi podám podnět na ČTU a s Vodafonem se prostě rozloučím, tyhle vekslácké praktiky mi lezou krkem.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@lennyPěkné dopoledne, případně nás ještě kontaktujte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, podíváme se s vámi na nějaké jiné možnosti. Informace k podmínkám získání slevy k nově nabízeným tarifům kabelového internetu najdete na našich stránkách zde: https://www.vodafone.cz/podminky/nabidky-a-akce/podminky-nabidky-slev-k-nove-nabizenym-t1/.

  

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community