Přejít na obsah

Nic mi nefunguje a všechno mě štve


Ivo Mašek

Doporučené příspěvky

Chtěl jsem si zjistit, co se nabízí za pevný inet na mojí adrese. (obrázek 1)

Ptá se mě to, zda jsem zadal číslo popisné. Ten, co se mě ptá, musí být úplně vygumovanej. Proto jsem zadal adresu o pár čísel vedle mého bydliště (adresa byla v roletovém menu, takže se z té adresy již někdo ptal). Kupodivu, tam to funguje (obrázek 2 a 3)

Prosil bych někoho z Vodafone, aby mě polopaticky (představte si, že mám IQ1) vysvětlil, co přesně mám udat do adresního řádku a jak přesně to mám napsat. Děkuji.

Údajně mám pevný inet 300 (jak se to nazývá teď, nevím. V tom aby se prase vyznalo)

A ještě jedna "maličkost":

Od února 2023 mě přestal chodit mobilní internet, ač si ho platím.

Od února 2023 mě najednou přestalo chodit 10 televizních kanálů. Prý najednou z ničeho nic nelze naladit daný transportní tok. Takže obrazovka vyluzuje krásnou černou barvu. Jediný rušivý element je to upozornění o transportním toku. Celý roky to šlo, a najednou to nejde. (ST1, ST2, Eurosport2_HD, TLC, AnimalPlanet, Discovery_HD, DTX_HD, DiscoveryScience_HD,

ID_HD, Vodafone). Upozorňuji, že mám dlouhá léta službu Komplet (199 tv kanálů) a tu si také platím.

Tohle je už druhý velký a neomluvitelný renonc. Ten první byl minulý rok 

Na web: .....tam.je/forum .... jsem již včera psal.  

1.jpg

2.jpg

3.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Veronika - Vodafone napsal:

@paffkoPěkné ráno, pokud se jedná o kabelové připojení, tak  je váš tarif Pevný internet Kabel500/30 Mbps. Můžete nám napsat přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a podíváme se na to s vámi konkrétně a případně vám změníme na nově nabízený tarif. Změna tarifů pevného internetu od 1. 2. 2023 se týká pouze pevného připojení přes tuto technologii.

 

Veroniko, dobrý den, a díky!

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 32 minutami, Ivo Mašek napsal:

Prosil bych někoho z Vodafone, aby mě polopaticky (představte si, že mám IQ1) vysvětlil, co přesně mám udat do adresního řádku a jak přesně to mám napsat. Děkuji.

1.jpg

 

K. Marxe 1686, nikoliv K. Marxe, 1686 👍

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha. Takže čárka, nikoli popisné číslo.

Ovšem další nesrovnalost. V "můj vodafone" mám uvedeno 300. Což jsem si kdysi přivedl z UPC. Co tam ale mám skutečně, netuším.

 

No a teď ještě to podstatné. Ten zbytek. To co mě přestalo (určitě ne z milosti Boží, ale spíše z údernické aktivity někoho) fungovat, ale platím za to nemalé peníze.

 

4.jpg

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Ivo MašekPěkné odpoledne, informace, jaké služby máte aktivované, máte v Můj Vodafone v části Služby. Případně se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, podíváme se na nastavení služeb s vámi. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tam má aktivováno 300. Před chvílí jsem se koukal.

Co se toho ostatního týká (a to je to podstatné a důležité), tam jsem na tu adresu psal včera. Tak jsem zvědavý na odpověď, ale hlavně na kladné vyřešení a uvedení do funkčního stavu, jak tomu bylo před únorem 2023. Dávám tomu 1 týden. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tomus:

Ten jeden koax kabel  je fakt v pořádku. Podle mě se někdo odpovědný hrabal v krabici ve sklepě. A nebo (protože i mobil) přenastavoval má nastavení. Tohle se stalo i minulý rok. Já tyhle úderníky, co opravují věci, které fungují, opravdu miluju.

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@Ivo MašekVaši zprávu jsme v pořádku přijali a odpovíme vám a ni nejpozději během zítřejšího dne. Jestliže nechcete čekat na reakci z naší strany, doporučím vám kontaktovat nás přímo od zařízení na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, technická podpora je vám dnes k dispozici do 17 hod., rovnou s vámi zjistí důvod těchto potíží. 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...