Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 Chtěl jsem si zjistit, co se nabízí za pevný inet na mojí adrese. (obrázek 1) Ptá se mě to, zda jsem zadal číslo popisné. Ten, co se mě ptá, musí být úplně vygumovanej. Proto jsem zadal adresu o pár čísel vedle mého bydliště (adresa byla v roletovém menu, takže se z té adresy již někdo ptal). Kupodivu, tam to funguje (obrázek 2 a 3) Prosil bych někoho z Vodafone, aby mě polopaticky (představte si, že mám IQ1) vysvětlil, co přesně mám udat do adresního řádku a jak přesně to mám napsat. Děkuji. Údajně mám pevný inet 300 (jak se to nazývá teď, nevím. V tom aby se prase vyznalo) A ještě jedna "maličkost": Od února 2023 mě přestal chodit mobilní internet, ač si ho platím. Od února 2023 mě najednou přestalo chodit 10 televizních kanálů. Prý najednou z ničeho nic nelze naladit daný transportní tok. Takže obrazovka vyluzuje krásnou černou barvu. Jediný rušivý element je to upozornění o transportním toku. Celý roky to šlo, a najednou to nejde. (ST1, ST2, Eurosport2_HD, TLC, AnimalPlanet, Discovery_HD, DTX_HD, DiscoveryScience_HD, ID_HD, Vodafone). Upozorňuji, že mám dlouhá léta službu Komplet (199 tv kanálů) a tu si také platím. Tohle je už druhý velký a neomluvitelný renonc. Ten první byl minulý rok Na web: .....tam.je/forum .... jsem již včera psal. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paffko Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 před 3 hodinami, Veronika - Vodafone napsal: @paffkoPěkné ráno, pokud se jedná o kabelové připojení, tak je váš tarif Pevný internet Kabel500/30 Mbps. Můžete nám napsat přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a podíváme se na to s vámi konkrétně a případně vám změníme na nově nabízený tarif. Změna tarifů pevného internetu od 1. 2. 2023 se týká pouze pevného připojení přes tuto technologii. Veroniko, dobrý den, a díky! Citovat Premium Super Základní Vodafone Station WiFi 6 Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460262 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slamb Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 před 32 minutami, Ivo Mašek napsal: Prosil bych někoho z Vodafone, aby mě polopaticky (představte si, že mám IQ1) vysvětlil, co přesně mám udat do adresního řádku a jak přesně to mám napsat. Děkuji. K. Marxe 1686, nikoliv K. Marxe, 1686 👍 Citovat - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460263 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 5. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 5. února 2023 @Ivo Mašek Pěkné odpoledne, adresu se mi podařilo zadat: K. Marxe 1686, Jirkov. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460265 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 (upraveno) Aha. Takže čárka, nikoli popisné číslo. Ovšem další nesrovnalost. V "můj vodafone" mám uvedeno 300. Což jsem si kdysi přivedl z UPC. Co tam ale mám skutečně, netuším. No a teď ještě to podstatné. Ten zbytek. To co mě přestalo (určitě ne z milosti Boží, ale spíše z údernické aktivity někoho) fungovat, ale platím za to nemalé peníze. Upraveno 5. února 2023 uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460266 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 5. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 5. února 2023 @Ivo MašekPěkné odpoledne, informace, jaké služby máte aktivované, máte v Můj Vodafone v části Služby. Případně se nám ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, podíváme se na nastavení služeb s vámi. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460267 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 Tam má aktivováno 300. Před chvílí jsem se koukal. Co se toho ostatního týká (a to je to podstatné a důležité), tam jsem na tu adresu psal včera. Tak jsem zvědavý na odpověď, ale hlavně na kladné vyřešení a uvedení do funkčního stavu, jak tomu bylo před únorem 2023. Dávám tomu 1 týden. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460269 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 @Ivo Mašek ohledně toho výpadku kanálů bude nějaký problém se signálem kdy vypadl jeden multiplex, takže zkontroluj kabely a konektory mezi zásuvkou a televizorem a pokud to nepomůže tak kontaktuj zákaznickou podporu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460270 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 (upraveno) tomus: Ten jeden koax kabel je fakt v pořádku. Podle mě se někdo odpovědný hrabal v krabici ve sklepě. A nebo (protože i mobil) přenastavoval má nastavení. Tohle se stalo i minulý rok. Já tyhle úderníky, co opravují věci, které fungují, opravdu miluju. Upraveno 5. února 2023 uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460271 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 5. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 5. února 2023 @Ivo MašekVaši zprávu jsme v pořádku přijali a odpovíme vám a ni nejpozději během zítřejšího dne. Jestliže nechcete čekat na reakci z naší strany, doporučím vám kontaktovat nás přímo od zařízení na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, technická podpora je vám dnes k dispozici do 17 hod., rovnou s vámi zjistí důvod těchto potíží. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/#findComment-460272 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.