Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 Veronika-Vodafone: Zítra jsem celý den (12 hodin) v práci mimo okres CV. Zítra tudíž do 19:00 hodin nebudu doma u TV a tudíž těžko něco vyřešíme. Takže jsem tam volal, automat mě tam poradil to obligátní (a mě silně, opravdu silně lezoucí na nervy) zkontrolujte koaxiální kabel (jako bych s ním každý den šíboval, odpojoval a zapojoval atd.), ...... prostě jenom se prodlužuje čas a na něco se čeká (až to asi vyhnije, nebo co). A to, že to v jeden den okamžitě lehne (pouze 10 !! kanálů z 199), je asi vina toho kabelu, který, světe div se, nemá problém s dalšími 189 kanály. Já to vidím na něčí údernický zásah nějakýho aktivisty někde v nějaké krabici / ústředně............. nebo já nevím. Chyba není na mojí straně. Mě už tohle fakt nebaví. Nikdy bych si nepomyslel, že budu někdy říkat: zlatý UPC. Minulý rok jsem vážně koketoval s tím, že odejdu a přejdu k GRAPE (to po akci, kdy si místo 1755.-Kč vzali necelých 3500.-Kč. jen tak mimochodem - dodnes přebytek nevrátili !!). Myslím, že letos tu změnu uskutečním. Vodafone to není (jako dalších spoustu věcí) schopen dát do kupy. To je furt něco. Hlavně že se dovídáme, že Vodafone o tom ví. Já byl z počátku benevolentní, to ale nejde do nekonečna. Podle mě, spousta šikovných techniků nepřešla z UPC k Vodafone, a to, co tam zaměstnávají (nechci házet všechny do jednoho pytle), to prostě nezvládá. Já na tohle fakt už nemám nervy. Jsem platícím zákazníkem, nikoli zaměstnancem Vodafone. Já jenom chci, aby věci, které fungovaly a firma nadále deklaruje (a bere si za to peníze), že fungovat budou, tak aby také nadále fungovaly. Chci opravdu toho hodně? Nežiju v bublině, mám tady sousedy, kteří mají inet a televizi od GRAPE. Já jsem tu snad jedinej v baráku, kdo má kabelovku. Ti sousedé jsou spokojení, nemají problém, žádné stížnosti, nějaké řešení potíží, mizející tv signály atd., atd. Koukají na mě, jak na exota a strašně se diví, co ještě u kabelovky pohledávám. Je to sice IPTV, ale obraz fakt není špatný, ale hlavně ten obraz a zvuk je ! Nekoukají na černý monitor, i když od kabelovky. Jsem u kabelovky už od Karnevalu. Ale asi se rozloučíme s kabelovkou. Protože to, co předvádí Vodafone, tak to fakt ne. Já mám dost svých starostí, natož se ještě starat o Vodafone. Já si prostě chci pustit televizi (když mám na ni náladu) a pustit si i kanály, na které běžně často nekoukám. A očekávám, že poběží obraz i zvuk, tedy to, za co si platím. Víc nic opravdu nechci. A když se něco pokazí, tak očekávám, že nebudu zahrnut do kolektivu zaměstnanců provozovatele vysílání a aktivně se podílel na opravě (zadarmo, samozřejmě). U nás v zaměstnání to funguje tak, že zaměstnanec jiné profese zavolá, že mu něco nefunguje, .... a to je všechno. Nevsunuji ho do své profese. Jdu na místo, vše ověřím, upravím, opravím, zprovozním a předám do užívání. A ještě musím udělat zápis (a ne jeden). Apropó: slaboproudá technika a logicky k tomu příslušná kabeláž mě živí více, jak 40 let. Takže když slyším, že si mám zkontrolovat kabel (který je navíc originál od kabelovky s jejich koncovkami), tak vstávám ze židle. Omlouvám se za dlouhý post (admin se asi zblázní), ale ono to někdy jinak nejde. 1 Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460273 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 Ivo z toho co píšeš ti vypadly tři multiplexy na frekvenci 762, 770 a 778 MHz, takže někde u tebe doma, nebo po cestě k tobě bude nějaký problém s rušením signálu (5G síť), nebo nějakým vadným prvkem, takže to bude chtít asi technika Vodafone aby se na to mrknul, ale ten kabel doma určitě zkontroluj, to se prostě občas stává a je jedno jestli síť vlastní UPC, nebo Vodafone, za UPC se třeba totiž mobilní sítě na těchto frekvencích neprovozovaly. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460278 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 (upraveno) Kabely jsem zkontroloval. Ono není nic moc co kontrolovat. Jsou ve zdířkách zasunutý, jak mají být, kabely jsou originál od kabelovky i s koncovkama. Jestli se něco událo v jejich kvelbu ve sklepě, to nevím, stejně se tam nedostanu. To rušení 5G by asi mohlo být. Jsem zvědavý, co s tím udělají a jak to rušení odstraní. Nový thread má špatný název. Mě neštve všechno, mě štve Vodafone. Takže by to chtělo napsat pravdu. Pokud tedy dotyčný, co to překlopil, má koule na to, napsat tam, že mě štve konkrétně Vodafone, a ne všechno. Protože to je teď takový alibistický. A mělo by to patřit do Vodafone TV. Když už. Upraveno 5. února 2023 uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460280 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 5. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 5. února 2023 @Ivo MašekVěřím, že technická podpora to celé prověří a ještě prosím na boxu proveďte reset set-top pomocí dálkového ovládání v menu zařízení. V menu set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení TV Boxu - Resetovat. Provedení resetu potvrzujete zadáním PINu, přednastavená hodnota je 1234. Máte od nás jeden box nebo více? Potíže jsou na všech zařízeních? To je celkem také důležité prověřit. Jak jsem psala, technická podpora je dnes k dispozici do 17 hod. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460281 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 Ten reset jsem udělal, asi před hodinou (a byla ve mě malá dušička, abych se přiznal). Nic se nezměnilo. Stejný problém je i u televize ve vedlejší místnosti. Tam je STB Kaon (ten malý). Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460282 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 5. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 5. února 2023 Je dobře, že jste reset provedl. Předpokládám, že s vámi technická podpora naplánuje servisní výjezd technika. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460283 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 Jinak, jsem odpojil STB Kaon,nechal jsem STB Vodafone, a u mé TV se nic nezměnilo. Technik přijet bude muset. Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460284 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 Je iluzorní si myslet, že existuje někde na světě operátor, kterému vždy a všechno funguje - neexistuje. To jenom sousedi mnohdy nemají odvahu přiznat, že od jedné služby kvůli údajné nespokojenosti odešli, ale v reálu šlápli ještě do většího lejna. Pokud zdechly 3 frekvence, tak viz tomus (pro úplnost - 5G v MHz: O2 758-768, T-Mobile 768-778 a Vodafone 778-788). P.S. To fakt ještě dnes existuje ulice Karla Marxe a nejedná se o KLDR, Čínu nebo Kubu? To už chybí jenom Adolf Hitler-Straße nebo rozjet ekonomiku dle Hermann Göring - Vierjahresplan :D Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460285 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 5. února 2023 Autor Sdílet Odesláno 5. února 2023 Tak ústecký kraj k té Kubě nemá zas tak daleko 😀 3 2 Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460286 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 5. února 2023 Sdílet Odesláno 5. února 2023 Jenom pro info, tak 1. února 2023 byla zapnutá BTS v 5G na Generála Svobody 1714, což dle mapy není ke Kájovi M. zase tak daleko... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61742-nic-mi-nefunguje-a-v%C5%A1echno-m%C4%9B-%C5%A1tve/page/2/#findComment-460289 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.