Návštěvník jan.chotovinsky Odesláno 13. února 2023 Sdílet Odesláno 13. února 2023 Zdravím Stalo se někomu že mu bez souhlasu zákazníka Vodafone změnil smlouvu ??? Mě totiž ano a chtěl bych vědět jestli je to ojedinělí případ nebo je poškozených více. Vodafone mi 13.2.23 bez mého vědomí změnil platnou smlouvu uzavřenou 7.8.21 na 24 měsíců ,, bez mého vědomí a souhlasu. Přišel jsem o všechny slevy a nyní mám platit místo 2200,- bezmála 4.000,- . Jedná se o Red+ Všechna vyúčtování hradím včas a nikdy jsem neměl z mé strany problém. Proto bych rád věděl jestli jsem v tom sám ,a jinak prosím o radu. Hodlám odstoupit od smlouvy a přejít k jinému operátorovi. Chotovinský Jan Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61758-zm%C4%9Bna-smlouvy-bez-souhlasu-z%C3%A1kazn%C3%ADka/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 14. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 14. února 2023 @jan.chotovinskyPěkné ráno, určitě nám prosím napište přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom zjistili, co se u vašeho zákaznického účtu děje a dali to do pořádku. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61758-zm%C4%9Bna-smlouvy-bez-souhlasu-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-460597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 14. února 2023 Sdílet Odesláno 14. února 2023 Dobré ráno, nestalo. Je možné, že nějaký šotek v systému. Každopádně se co nejdříve telefonicky spojte s Vodafone, aby to s Vámi vyřešili, zjistili, co se stalo a napravili to. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61758-zm%C4%9Bna-smlouvy-bez-souhlasu-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-460598 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jan.chotovinsky Odesláno 15. února 2023 Sdílet Odesláno 15. února 2023 O to už se snažím od 13.2. a bohužel bez úspěchu, byl jsem odkázán na reklamační oddělení. Prozatím bez reakce a po dnešní další SMS o aktualizaci nastavení mých služeb, které my chodí každý den jak na běžícím pásu, aniž bych o něco žádal, jsem se rozhodl od Vodafone odejít, dříve než mi začne dále bez mého souhlasu zvyšovat poplatky ještě více než teď o skoro 100 % Zvýšit v platné smlouvě částku 2200.- na 3800,- je sprosté, krom toho se mnou o tomto skutku nikdo ani nepíp. Potrzeno od dvou dam z vaší linky, ani oni tomu nerozumí a nedokážou na to odpovědět, ještě že i já si hovory s Vodafone nahrávám. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61758-zm%C4%9Bna-smlouvy-bez-souhlasu-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-460701 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 16. února 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 16. února 2023 @jan.chotovinskyPěkné ráno, volat nám nemusíte, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, zjistíme co se stalo. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61758-zm%C4%9Bna-smlouvy-bez-souhlasu-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-460715 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.