Návštěvník DLG Odesláno 14. února 2023 Sdílet Odesláno 14. února 2023 Mé děti používají studentský tarif #jetovtobě Neomezený se slevou 55%. VF mě upozornil na končící platnost slevy na ISIC karty v pátek 30. prosince 2022 v půl osmé večer. Okamžitě jsem u ISIC sjednal nové karty, přičemž u VF není jiná možnost aktualizace než osobně na prodejně. Nyní koukám na vyúčtování s mnohem vyšší cenou, protože sleva v době vyúčtování nebyla aktivní. Má smysl to nějak reklamovat, nebo si nad pozdním upozorněním VF umyje ruce a shrábne celou částku? Podotýkám, že VF v Centru péče vysloveně uvádí "O blížícím se konci platnosti zvýhodněné nabídky vás budeme informovat několika SMSkami během posledního měsíce platnosti.", přičemž jsem SMS dostal jen jednu a to ve chvíli, kdy už jsem neměl možnost reagovat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61763-reklamace-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Řešení Veronika - Vodafone Odesláno 15. února 2023 Centrum péče Řešení Sdílet Odesláno 15. února 2023 @DLGPěkné odpoledne, určitě se nám prosím ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a do textu zprávy nám prosím napište nové číslo ISIC průkazu abychom vše aktualizovali u telefonního čísla, určitě toto řešit osobně nemusíte. Současně se podíváme i na Vyúčtování... Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61763-reklamace-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD/#findComment-460671 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.