Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

řeším problém s routerem Huawei B2368-66. Na novějších zařízeních je extrémně pomalá Wifi 2,4 GHz.

Wifi 5 Ghz běží korektně, ale po několika hodinách provozu se samovolně vypne. V administraci je ale viditelně zapnutá jak síť 2,4 GHz, tak 5 GHz. Pomůže restart, ale pouze na cca 2 hodiny, pak je opět síť 5 GHz neviditelná.

Firmware je V100R001C00SPC139, 31.03.2020, aktuální podle stránek podpory Vodafone.

Provedeno tovární nastavení podle manuálu, vše je v defaultním stavu, změněny pouze přístupové údaje pro správu, název sítě a heslo, zabezpečení WPA2-PSK.

Síť na frekvenci 2,4 GHz funguje na starých zařízeních na maximu deklarované rychlosti  (cca 30 Mbit), na nových je rychlost download max 3 Mbit. Připojení kabelem také na maximu.

Síť 5 GHz funguje na všech zařízeních v rozmezí 15-30 Mbit v těsné blízkosti routeru, ale vypíná se.

Již jsem volal na datovou podporu Vodafone, bylo mi ale sděleno, že pokud se závada nepotvrdí, zaplatím výjezd a práci technika. Po běžném restartu zařízení je ale vše ok (kromě pomalé Wifi 2,4), nerad bych platil za závadu, která se znovu projeví za několik hodin.

Máte prosím řešení, co s tím?

Děkuji.

Martin

Odesláno

Zkus se podívat v menu modemu, na jakém kanálu je 5 GHz síť po restartu a jestli nedojde po těch cca dvou hodinách k nějakému přeladění do jiného kanálu. V podstatě to stejné i pro pásmo 2,4 GHz.

Potom bych se díval po zarušenosti v těch kanálech, případně zkusil nastavit kanály aby jejich nastavení nebylo v režimu auto. A vyhnul se pásmům, která se přelaďují kvůli DFS.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Jednoduše řečeno: zkusit nastavit 5GHz kanál na 36, 40, 44 nebo 48.

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Děkuji za oba příspěvky.

Wifi 5GHz zatím běží, zakázal jsem automatický výběr kanálu a nastavil kanál manuálně podle doporučení výše.

Je zvláštní, že síť 2,4 GHz běží na starých zařízeních v pohodě, na relativně nových (do 2 let) NTB a telefonu max 3 Mbity.

Pokud nebude padat síť 5GHz, tak mi to může být asi jedno, jen má o něco horší pokrytí.

Ještě jednou díky.

Martin

Odesláno

36, 40, 44, 48 je ve výsledku jedno, při šířce pásma co compal default používá se to roztáhne přes všechny tyto kanály. 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • Po roku...
Odesláno

Dobrý den,

nebude to náhoda, mám naprosto stejné problémy a už uvažuju i o změně LTE modemu nebo operátora. Wifi 2,4 je pomalá do 3 Mbps, Wifi 5 GHz vypadává tak, že se úplně ztratí a po chvíli zase obnoví, přitom v okolí není žádná jiná 5GHz síť, se kterou by se mohla hádat. Zkoušel jsem i změny kanálu a žádný efekt to nemělo.

  • Bez kabelu Naplno 4G
  • -
  • -
  • -
  • Lípa

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community