Odesláno 2. března 2023 2 roky Jako temer jiz kazdy tyden, nejede internet, nejede televize. Pro cloveka, ktery pracuje z domova a plati si neskutecne drahe sluzby od vodafonu, idealni stav. Na strankach samozrejme zadne problemy neeviduji. Stejne jako minuly tyden, kdy tento stav trval cely den. Pokud to chtel clovek oficialne zjistit a potvrdit, musel si pretrpet 20 min monolog robota na podpore o tom, ze ma restartovat sva zarizeni. Posleze vam technik prozradi, ze opravdu o vypadku vedi a prislibi zaslani sms s obnovenim sluzeb, ktera vam nikdy neprijde. Opravdu dekuju za kvalitni a predrazene sluzby. Jakmile to obnovite, jdu se divat po novem poskytovateli.
Odesláno 2. března 2023 2 roky Dobrý den, prozačátek by pomohlo, kdyby jste nám aspoň napsal, co máte za internet (DSL, DOCSIS...) , rychlost, modem..... Nic jste nám neřekl, jen jste si tu obecně povzteskl. Pokud máte problém, musíte jej chtít řešit, a ne jen brečet že to nefunguje, a že to jsou šmejdi. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 2. března 2023 2 roky A co by jako zákazník měl udělat víc? Volal na infolajnu, mluvil s technikem a bylo to k prdu. A tím "nám" myslíš přesně koho? A k čemu zrovna tobě bude, když budeš znát rychlost jeho připojení? Jeho neštve pomalá rychlost, jeho problém je "nejede tv a internet". Teda, pokud je to pravda a vůbec existuje. Ale i tak mně přijde tvá odpověď irelevantní, pokud nemluvíš za Vodafone. - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 2. března 2023 2 roky no týpek vypadá zmateně, v profilu má uvedeno, že žádný služby nevyužívá, a tady píše, že má nějaký drahý služby 🤔 kdo ví, jestli je to vůbec od vodafonu - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 2. března 2023 2 roky @Medvěd Nemluvím za Vodafone, jeho zaměstnancem nejsem a nikdy jsem nebyl. "Nám" myslím komunitě tohoto fóra, třeba, kdyby nám stěžovatel sdělil, co má za připojení atd... tak bychom z toho třeba něco vyvodili... Je to asi jako když lidé na FB píší příspěvek "Už zase nejede TV, to není Vodafone, ale Žumpafone." Je to úplně k ničemu, nic jste nám tím neřekl. Kdyby tazatel uvedl, že má VTV box, DVB-C, a internet připojený cat5e, tak si někdo může popřemýšlet, kde je závada atd... Když to napíše tak, jak napsal, tak s tím nikdo tady nic neudělá, protože ani nikdo netuší, kde by mohl být problém. Pokud jsou výpadky, zpomalení atd... zvlášť např. u DOCSISu, tak to znamená, že je něco jinak než má být, a že se to musí spravit. Řešením je tedy nahlásit problém, pokud mám možnosti, což ne každý má, tak se pokusit domyslet sám kde by mohl být problém, a toto spravit, pokud se jedná o závadu na mé straně. Řešením není břečet na FB, nadávat na VF, na kapitalismus, na akvizici..... Nemáte ani ponětí o tom, za jak obrovské množství problémů s internetem jsi lidé mohou sami. Rušení wifi, nepoužívání kabelů, Zvlášť u DOCSISu nekvalitní kabely z elektra, konektory, ohlé kabely, nevhodné rozbočovače, zesilovače, nepochopení kabelové sítě...... Pokud se člověk neorientuje v oboru, a nedokáže si sám síť spravovat, řešit problémy atd... nevadí, je to v pořádku, musí si ale být ochoten zaplatit specialistu (technika), který tyto znalosti má, a práci udělá správně a profesionálně. Pokud máte problém, vždy by jste měl začít u sebe, a důkladně se zamyslet, jestli si problém nezpůsobuji já sám atd.... Už 2 lidem jsem spravoval DECT telefony od UPC, protože si do nich dali nenabíjecí baterie, a telefony nefungovaly. A celou dobu nadávali na UPC, jak je to nespolehlivá služba, jak jen sajou peníze..... Nezamysleli se, jestli náhodou oni neudělali sami nějakou blbost. OT Nedávno jsem řešil problém známého (z téma "výměna Kaonu a TC7200 na prodejně") , který si začal stěžovat na VF, že jsou to Američani, neseriózní společnost..... Zeptaj jsem se ho na problém, který řeší. Měl odkoupený Kaon, a stěžoval si, že mu nefunguje STV1 atd... Tak jsem se s ním domluvil, že mu pomůžu, a vyměníme STB a Modem za Compal atd... Když jsem šel zavést UTP pro Vodafone Box, zjistil jsem, že měl celou dobu TV zapojenou ke Kaonu přes RF smyčku, takže ladil jen DVB T nabídku, a Kaon neměl vůbec připojený. Řekl jsem mu to, a on si postěžoval, že mu to mělo zapojit UPC.... To je přesně ono. Buď mám znalosti, a zapojím si to sám, nebo musím být ochoten zaplatit si profesionála, který mi to odborně nainstaluje. Zákazníci by totiž často chtěli připojení za 100,- , u kterého když je 2h výpadek, tak mají rok zdarma, vše jim někdo zdarma zapojí, dovolají se tam 24/7, a smlouvy bez výpovědní lhůty. A když to tak není, tak za to může Kapitalismus, Vodafone, Vláda, Ukrajina, Pejskaři.......................... Admine, prosím, pokud budeš zase chtít příspěvek smazat, tak mi to nejdřív napiš do PM, ať jej třeba mohu upravit, zkopírovat atd......... Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 2. března 2023 2 roky Dobry den, v prvni rade dekuji za reakce, i kdyz nebylo v mem zameru vyvolat tak bourlive. Problem je (byl) opravdu na strane poskytovatele (proto je zbytecne vypisovat dalsi detialy), bohuzel z me strany s tim nic nezmuzu (krom nahlaseni/stiznosti). Zamerem bylo a je upozornit na nedostatky a zejmena styl reseni problemu ze strany Vodafonu. Rozumim tomu, ze technicke zavady jakehokoli druhu jsou beznou soucasti pouzivani jakehokoli systemu. Vadi mi ale zpusob reseni, a to, ze se jako zakaznik k poskytovateli dostanu strastiplnou cestou a informace nejsou komunikovany jako mezi normalnimi lidmi.
Odesláno 2. března 2023 2 roky Vyplnit si uživatelský profil už není povinné, ale jak píše @Daviddvbc pokud je vyplněný, tak to rozhodně může urychlit vyřešení problému, laikovi ty informace asi nic neřeknou, ale kdo tomu rozumí, tak může rychleji poznat v čem je chyba a není nutné klást další dodatečné otázky, takže já jsem vždycky rád když vidím že má uživatel profil poctivě vyplněný a naopak když tam nemá nic, nebo napsané nějaké nesmysly, tak se mi často ani nechce na jeho otázku reagovat. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 2. března 2023 2 roky před 3 hodinami, Daviddvbc napsal: @Medvěd Nemluvím za Vodafone, jeho zaměstnancem nejsem a nikdy jsem nebyl. "Nám" myslím komunitě tohoto fóra, třeba, kdyby nám stěžovatel sdělil, co má za připojení atd... tak bychom z toho třeba něco vyvodili... Je to asi jako když lidé na FB píší příspěvek "Už zase nejede TV, to není Vodafone, ale Žumpafone." Je to úplně k ničemu, nic jste nám tím neřekl. Kdyby tazatel uvedl, že má VTV box, DVB-C, a internet připojený cat5e, tak si někdo může popřemýšlet, kde je závada atd... Když to napíše tak, jak napsal, tak s tím nikdo tady nic neudělá, protože ani nikdo netuší, kde by mohl být problém. Pokud jsou výpadky, zpomalení atd... zvlášť např. u DOCSISu, tak to znamená, že je něco jinak než má být, a že se to musí spravit. Řešením je tedy nahlásit problém, pokud mám možnosti, což ne každý má, tak se pokusit domyslet sám kde by mohl být problém, a toto spravit, pokud se jedná o závadu na mé straně. Řešením není břečet na FB, nadávat na VF, na kapitalismus, na akvizici..... Nemáte ani ponětí o tom, za jak obrovské množství problémů s internetem jsi lidé mohou sami. Rušení wifi, nepoužívání kabelů, Zvlášť u DOCSISu nekvalitní kabely z elektra, konektory, ohlé kabely, nevhodné rozbočovače, zesilovače, nepochopení kabelové sítě...... Pokud se člověk neorientuje v oboru, a nedokáže si sám síť spravovat, řešit problémy atd... nevadí, je to v pořádku, musí si ale být ochoten zaplatit specialistu (technika), který tyto znalosti má, a práci udělá správně a profesionálně. Pokud máte problém, vždy by jste měl začít u sebe, a důkladně se zamyslet, jestli si problém nezpůsobuji já sám atd.... Už 2 lidem jsem spravoval DECT telefony od UPC, protože si do nich dali nenabíjecí baterie, a telefony nefungovaly. A celou dobu nadávali na UPC, jak je to nespolehlivá služba, jak jen sajou peníze..... Nezamysleli se, jestli náhodou oni neudělali sami nějakou blbost. OT Nedávno jsem řešil problém známého (z téma "výměna Kaonu a TC7200 na prodejně") , který si začal stěžovat na VF, že jsou to Američani, neseriózní společnost..... Zeptaj jsem se ho na problém, který řeší. Měl odkoupený Kaon, a stěžoval si, že mu nefunguje STV1 atd... Tak jsem se s ním domluvil, že mu pomůžu, a vyměníme STB a Modem za Compal atd... Když jsem šel zavést UTP pro Vodafone Box, zjistil jsem, že měl celou dobu TV zapojenou ke Kaonu přes RF smyčku, takže ladil jen DVB T nabídku, a Kaon neměl vůbec připojený. Řekl jsem mu to, a on si postěžoval, že mu to mělo zapojit UPC.... To je přesně ono. Buď mám znalosti, a zapojím si to sám, nebo musím být ochoten zaplatit si profesionála, který mi to odborně nainstaluje. Zákazníci by totiž často chtěli připojení za 100,- , u kterého když je 2h výpadek, tak mají rok zdarma, vše jim někdo zdarma zapojí, dovolají se tam 24/7, a smlouvy bez výpovědní lhůty. A když to tak není, tak za to může Kapitalismus, Vodafone, Vláda, Ukrajina, Pejskaři.......................... Admine, prosím, pokud budeš zase chtít příspěvek smazat, tak mi to nejdřív napiš do PM, ať jej třeba mohu upravit, zkopírovat atd......... Takových slov a... OT Co chceš pořád vyvozovat - tak ještě jednou: Nefunguje mu opakovaně TV a internet. Volal na infolajnu, mluvil s technikem (z toho se dá vyvodit, že to bude uživatel Vodafone), bylo mu přislíbeno řešení a komunikace - a kouzlo (zatím) nenastalo. Proč do toho taháš kapitalismus, vládu, Ukrajinu a pejskaře, to netuším. OMG Admine, maž ad libitum. Upraveno 2. března 2023 2 roky uživatelem Medvěd - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov
Odesláno 2. března 2023 2 roky @Medvěd ja mám stejný názor jako @Daviddvbcprotohe ono ke něco jiného mít služby přes cetin a upc, a teď ještě je nivě spuštěna optika v pronajaté síti tmobile každý řeší opravu jinak, pokud chce klient pomoci má mít uvedené specifikace. A ja jsem než začnete medvěd bývalý zaměstnanec Vodafonu takže vím jak to funguje Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 3. března 2023 2 roky Znát tu technologií přes kterou se připojuje by mělo smysl i pro zodpovězení dotazů proč nepřijde SMS. V případě DOCSIS, když ji člověk zadá na stránce s výpadky nebo to za něj udělá operátor, odchází automaticky po uzavření výpadku. Pokud nepřijde, může se jednat o nějaký problém, na který se bez upozornění kolikrát nepřijde. A když se jedná o vlastní síť Vodafone, tedy DOCSIS či vlastní FTTH a je známá lokalita, dá se od lidí z Vodafone zjistit nějaké další informace. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.