Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobry den, u meho cisla nelze pres web dobit kredit. Pise to, ze zadane cislo neni cislem predplacene karty, coz je nesmysl, predplacenka to je a na zadny tarif jsem nikdy neprechazel.

Odesláno

Včera měl Vodafone výpadek samoobsluhy, tak možná to s tím nějak souvisí, pokud ale nedojde ke změně, tak nezbývá než kontaktovat telefonicky Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsících...
Odesláno

Od včera se pokouším nastavit chytré týdenní dobíjení předplacené karty z vyúčtování, a při potvrzení to píše "Při načítání došlo k chybě, zkuste to prosím později". Děje se to z různých prohlížečů, různých počítačů, i při dobíjení z platební karty.

Snímek obrazovky 2024-06-13 v 11.59.11.png

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community