Návštěvník Dzepen Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Zdravím, přesně před týdnem mi Vodafone vyměnil můj starý modem ještě z dob UPC za nový Compal CH7465VF a od té doby mám problémy. Dost často vypadavá wifi. Tváří se jako připojená, žádné zpomalení, jen prostě komplet vypadne a nedá se nikam připojit. Připojení přes kabel je o.k. A i když wifi jede, tak si nemohu pořádně přehrát Youtube v televizi, protože nestíhá načítat, byť je umístěná 50cm od modemu, A pak se mi hned v pátek 2.3. a dnes ráno znovu modem sám od sebe restartoval. Chtěl bych se zeptat, zda je to u tohoto typu běžné, nebo mám smůlu na vadný kus a měl bych jej reklamovat. Případně to celé obejít a pořídít vlastní router. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Dobré ráno, zkuste modem uvést do továrního nastavení, následně nastavit WiFi kanál manuálně na nějaký nejméně obsazený. Pokud potíže budou i nadále přetrvávat, bude nejspíše vadný kus, pak si je třeba zavolat o servis. https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/datova-zarizeni/compal-ch7465vf/ Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461262 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dzepen Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Dobrý den, dík za info, zkusím si ještě pohrát s těmí kanály. V továrním nastavení mi snad modem technik nainstaloval, ne? Vyndal jej přímo z krabice a já nic neměnil. Číslo je toto? 800 77 00 77? Jinak mám kousek od bydliště pobočku, tak mohu zajít i tam. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461263 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Ano, ale po prvním zapojení si stahuje firmware, konfigurační soubor atd. je tedy možné, že proces neproběhl korektně. Na pobočce s modemem nepomohou, většinou je tam ani nemívají. Ano, číslo je 800 77 00 77 nebo z mobilu od Vodafone *77 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461265 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Jestli máš televizor trvale umístěný 50 cm od modemu, tak nevidím důvod proč tam používat Wi-Fi, ale naopak propojit to kabelem, i když to problém s Wi-Fi třeba nevyřeší. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461268 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dzepen Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Kabel do TV už mne také napadl, ale doteď to fungovalo v pohodě, v mobilu či tabletu jsem v YT kliknul na Odeslat, vybral televizi a koukal. Teď se to spustí v příšerné kvalitě 480p nebo dokonce 144p a když tam ručně dám 720p, tak se prostě kouše a nestíhá načíst. Navíc jestli to dobře chápu, s kabelem by to takto nešlo, obě zařízení musí být na stejné wifi. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461270 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Nesmysl, propoj to kabelem a bude to fungovat úplně stejně, tam je podmínka aby obě zařízení byly ve stejné domácí síti, což kabel i wi-fi za jedním routerem splňuje. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461271 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Když jen trochu můžu, VŽDY PŘIPOJUJI KABELEM. WiFi je už z principu nespolehlivá a pomalá. To, co má LAN port se snaž vždy připojit kabelem. 2 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461272 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dzepen Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Dík, zkusím tedy telku dát také na kabel. Ohledně kanálů, jaký vybrat? Ta 2.4 GHz moc možností nedává... Mám tu E-203. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461276 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 No, u té 2.4 WiFi je to asi opravdu jedno, zkusil bych kanál 6, tam je nejslabší signál okolních WiFi 🙂 5GHz bych přeladil na kanál 60. Televizi, když je v dosahu, určitě propojit kabelem. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61823-na-modemu-compal-ch7465-vypadav%C3%A1-wifi/#findComment-461279 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.