Odesláno 9. března 2023 2 roky Hello. I changed my mobile tariff and now I have work tariff from my company. Additionally I'm using Internet tariff with discount (also provided to me by my company as a benefit) I have only access to Onenet, where I can see the bills, but I can't pay them. Also I received the bill in email from Muj Vodafone, but I have no access to muj vodafone. The login message says "Zadané číslo není aktivní číslo Vodafone." It is all very unclear, and I want to have the control over my bills. My company advised to ask Vodafone customer service, so they couldn't help me. How do I access to Muj Vodafone?
Odesláno 9. března 2023 2 roky Centrum péče Hello @Andrei Veselov, if you use services in the OneNet corporate network, you need to contact our OneNet specialists directly (by phone at 800 77 77 80 or by e-mail at vip@vodafone.cz). Services from the OneNet corporate network cannot be displayed in My Vodafone 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.