Návštěvník Andrei Veselov Odesláno 9. března 2023 Sdílet Odesláno 9. března 2023 Hello. I changed my mobile tariff and now I have work tariff from my company. Additionally I'm using Internet tariff with discount (also provided to me by my company as a benefit) I have only access to Onenet, where I can see the bills, but I can't pay them. Also I received the bill in email from Muj Vodafone, but I have no access to muj vodafone. The login message says "Zadané číslo není aktivní číslo Vodafone." It is all very unclear, and I want to have the control over my bills. My company advised to ask Vodafone customer service, so they couldn't help me. How do I access to Muj Vodafone? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61824-no-access-to-muj-vodafone/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 9. března 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. března 2023 Hello @Andrei Veselov, if you use services in the OneNet corporate network, you need to contact our OneNet specialists directly (by phone at 800 77 77 80 or by e-mail at vip@vodafone.cz). Services from the OneNet corporate network cannot be displayed in My Vodafone 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61824-no-access-to-muj-vodafone/#findComment-461269 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.