Přejít na obsah

No access to muj vodafone


Návštěvník Andrei Veselov

Doporučené příspěvky

Návštěvník Andrei Veselov

Hello. I changed my mobile tariff and now I have work tariff from my company. Additionally I'm using Internet tariff with discount (also provided to me by my company as a benefit)

I have only access to Onenet, where I can see the bills, but I can't pay them. Also I received the bill in email from Muj Vodafone, but I have no access to muj vodafone. The login message says "Zadané číslo není aktivní číslo Vodafone." 

It is all very unclear, and I want to have the control over my bills. My company advised to ask Vodafone customer service, so they couldn't help me.

How do I access to Muj Vodafone?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61824-no-access-to-muj-vodafone/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Hello @Andrei Veselov, if you use services in the OneNet corporate network, you need to contact our OneNet specialists directly (by phone at 800 77 77 80 or by e-mail at vip@vodafone.cz). Services from the OneNet corporate network cannot be displayed in My Vodafone 🙂

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61824-no-access-to-muj-vodafone/#findComment-461269
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...