Přejít na obsah

Stále chodí faktury, i když už nejsem u vodafonu


Doporučené příspěvky

Návštěvník David Hodic

Dobrý den,

Mám problém s VODAFONEM, na jaře roku 2022 jsem přešel k jinému operátorovi a podmínkou bylo získat ČVOP kod. Po zaplacení veškerých závazků na prodejně mi řekli, že dojde kod se kterým můžu přejít k jinému operátorovi, když jsem tak učinil a přešel, začali mi chodit každý měsíc faktury za služby k vodafonu. Když jsem si zašel na pobočku, bylo mi řečeno, že to byla chyba vodafonu a vystavili mi čistopis a že dál se nemusím o nic starat. Po vice jak roce mi došel e-mail od B4B INKASSO s.r.o. že mám dluh u vodafonu a musím ho zaplatit, jinak se dostanu do exekučního řízení. Začal jsem tedy řešít problém znovu, tentokrát mi na pobočce řekli, že s tim nic nemůžou udělat a je dobré dluh zaplatit. Což mi přijde tohle jednání poněkud bokem ( nebudu platit za služby, které vice jak rok nevyužívám). Má někdo s tímhle prosím Vas nějaké zkušenosti? na koho se obrátit, nebo nějaký kontakt s kým to řešit? online podpora neví, na pobočce davájí ruky od toho pryč. Zatím se snažím řešit problémy touhle cestou než přistoupím na právní služby a jak jinak než trestní oznámení, jak mi bylo razeno. Předem děkuji za nějaké info či radu jak dále. Dekuji, Hodic

Můžeš se obrátit na Český telekomunikační úřad, který má řešení těchto sporů s operátorem na starosti.

Nicméně snad se ti tady zítra ozve někdo z centra péče Vodafone a bude mít nějakou snahu to s tebou řešit.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Celé je to nesmysl už proto, že exekuci musí předcházet soudní rozhodnutí a nikoliv, že to nějaký ocas z privátního s.r.o. napíše. Vůbec bych na to nereagoval a počkal si na soud, kde to bude naopak to s.r.o., jenž musí prokázat oprávněnost nároku. Navíc je velká pravděpodobnost, že to k soudu ta pochybná firmička B4B INKASSO ani nedá a dělá jenom bubáky v domnění, že se někdo zalekne a zaplatí.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • Centrum péče

@David HodicPěkné ráno, kontaktujte nás prosím na e-mailové adrese pece@vodafone.cz a do textu uveďte číslo plátce nebo služby, kterého se váš dotaz týká, prověříme celou situaci.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Návštěvník David Hodic

@Adolf.Shitler To je fakt, jen kdybych čekal, může to dojít i dál než jen k zastrašení, např. můžu se dostat do registru dlužníku, což nechci. Je jen divné, že ten ČVOP kod ti nedají, pokud neuhradíš veškerý dluh vodafonu. Já to vše zaplatil a bez žádných komplikaci jsem převedl číslo k T-mobilu. Pak ti ale začnou chodit faktury za každý měsíc a řešení ti udělal i pracovník na pobočce tím že to vše stornoval a chyba byla na straně vodafonu, pak se to zopakovalo a teď už to nejde. "prej" A to nemám ani tv, intrenet nic od vodafonu aby mi něco účtovali. Jako není to částka 10tis a podobně, zaplatit bych to mohl, ale proč bych to dělal že, jde o princip 🙂

Neměl bych obavy, protože každý seriózní registr dlužníků dovoluje zápis až při prokázání oprávněnosti, takže např. po soudním rozhodnutí. A neseriózní registry si mohou psát co chtějí, klidně si nějakou pohledávku i komplet vycucat z prstu.
Jinak pokud tu domnělou pohledávku od VF někdo odkoupil (obvykle se prodává celý balík pohledávek od více zákazníků), pak už s tím VF sotva něco udělá, protože práva a povinnosti přešly na jiný subjekt. Jenom tedy pro úplnost, tak ona firma B4B INKASSO by tě před návrhem k soudu (obvykle na vydání Platebního rozkazu) musela vyzvat k vyrovnání závazků, přičemž obyčejným emailem tak učinit nelze. Už z toho je patrné, že se spíš jedná o již zmiňované bububu a prostě to zkouší, jestli zaplatíš.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

No jo, Adolfe, ale tu pochybnou firmičku si na zákazníky někdo (asi tedy také pochybný, protože nepochybný by přece pochybnou firmičku nenajímal) najal.
To je věta, panečku! 😉

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
No, najal - to asi není úplně správný výraz. Prostě VF (stejně jako všichni větší operátoři nebo i dodavatelé energií apod.) nemá čas řešit každého dlužníka (ať už skutečného či domnělého) a je pro něho lepší vždycky po nějaké době prodat všechny pohledávky jiné firmě, jenž si to pak vymáhá sama. Ta firma tedy nepracuje pro VF a nevymáhá pro něho dluhy, ale funguje sama na sebe.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Například tmobile předává pohledávky firmě, která postupuje ještě tvrději, ta  posílá dopisy s červeným pruhem i když to je obyčejné psaní, kde se píše, že  pokud uživatel nezaplatí, tak bude zahájeno důsledné inkasní řízení a že uživatele navštíví osobně inspektor a bude žádat okamžité splacení dluhu a provede soupis majetku pro případnou exekuci...  😆

 

  • Souhlasím 1
  • Haha 1
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...