Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Šmejd jako šmejd... Jednoho si najal VF, druhého podle diskuze zde TMobil. Jenom to, že někdo to dělá také - a ještě hůř - nikomu přece neomlouvá jeho prasácké chování.
Obecně tady na diskuzi imo kvete nešvar whataboutismu. Jenom nevím, k čemu je komu dobrý...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
Zkus se na to podívat pohledem operátora, tj. budeš mít statisíce klientů a tudíž zákonitě i nějaké procento neplatičů (kteří jsou vesměs neplatiči reálnými), tak co asi uděláš? Buď si zaplatíš nějakou advokátní kancelář, jenž bude pohledávky vymáhat, anebo prostě zvolíš snadnější řešení, a to je prodej těchto pohledávek někomu dalšímu. Něco málo za to dostaneš, ale hlavně se nemusíš o nic starat a můžeš se věnovat svoji hlavní činnosti, což je poskytování služeb elektronických komunikací.
A že se občas stane, že mezi neplatiče spadne i někdo, kdo má všechno v pořádku? Tak to bohužel tak je, chyby jsou všude a zvlášť při takovém počtu zákazníků. Každopádně bych z toho nedělal nějakou vědu, protože pokud ta výše uvedená firma neprokáže oprávněnost pohledávky, tak ji soud nejenom nic nepřizná, ale ještě sama ponese náklady na soudní řízení, případně i náklady na právní zastoupení žalované strany.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

...akorát že ten dotyčný, co za to nemůže, z toho bude mít spoustu starostí. Ale to je asi v pořídku z pohledu operátora.
Mimochodem, proč by se zákazník ve vztahu ke službám, které mu operátor prodává, měl v případě problému dívat optikou operátora? Ta je mi celkem ukradená, stejně jako jsou operátorovi ukradené problémy zákazníka. Pokud někdo nezaplatí za služby, bude se operátor na něj snad dívat pohledem toho zákazníka, kterému třeba jen nepřišly nějaké platby? Operátora to nebude zajímat. Tak proč mě má zajímat pohled operátora?
Ať si každý plní svůj díl. Zákazník ať platí bez chyb a operátor nechť poskytuje nasmlouvané služby také bez chyb, včetně vyúčtování za ně. 
Potom bude na světě ráj :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
Pohledem operátora se na to zkus podívat ty :)
Pokud jde o bývalého zákazníka, jenž zde založil toto vlákno, tak ten nemusí dělat vůbec nic. Nebo nanejvýš emailovou adresu, ze které přišel jakýsi dopis o úhradě dluhu, může hodit do spamu.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community