Návštěvník Marshalek Odesláno 20. března 2023 Sdílet Odesláno 20. března 2023 Opakovaně dostávám i po uhrazení vyúčtování SMS s upozorněním na splatnost posledního vyúčtování, ikdyž mám toto uhrazení již i potvrzeno SMS zprávou. Je to matoucí a hlavně logický nesmysl. Nešlo by s tím něco udělat. Přeci když systém zaznamená již platbu (v pátek) nemůže hlásit, že vyúčtování je splatné ( pondělí ) - viz příloha. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 21. března 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 21. března 2023 @MarshalekPěkné dopoledne, napište nám prosím přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom to celé mohli prověřit přímo k vašemu účtu. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461553 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 21. března 2023 Sdílet Odesláno 21. března 2023 (upraveno) Tohle už jsem jim před několika měsíci reportoval. Jednak přímo do Vodafonu a myslím, že i tady jsem tu nelogičnost popisoval. A výsledek? Nula. Posílání těchto dvou SMS zpráv, a i jejich pořadí, je pro ně natolik posvátné, že nejsou ochotni s tím něco udělat. Upraveno 21. března 2023 uživatelem mirij Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461560 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 22. března 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 22. března 2023 Pěkný den, důvodem je to, že SMS o vystavení Vyúčtování posíláme během několika prvních dnů po jeho vystavení. Zpráv je hodně, takže je doručujeme postupně a chvíli trvá, než všechny k zákazníkům dorazí. Pokud jste hodně rychlí se zaplacením a stihnete to předtím, než vás informujeme o vystavení Vyúčtování, tak vám dorazí jako první potvrzení o přijetí platby (posíláme ho obratem) a SMSka o vystaveném Vyúčtování až později, protože ta ještě může čekat ve frontě na odeslání. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461576 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno 22. března 2023 Sdílet Odesláno 22. března 2023 Já bych naopak nechtěl dostávat žádné SMS o výúčtování / příchozí platbě, ale nelze to zrušit. Je to jako povinná volba v samoobsluze. Přitom platím inkasem, e-maily s fakturou dostávám. 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461578 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 22. března 2023 Sdílet Odesláno 22. března 2023 @Ondra - Vodafone A co kdyby jste to změnili? Je to TAÁÁK nepřekonatelný problém? Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461580 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 22. března 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 22. března 2023 @Technikus Nějaké změny chystáme, až to bude aktuální, budeme informovat 🙂 @mirij Snažil jsem se vysvětlit příčinu - toto změnit nepůjde, protože upozornění o vystaveném Vyúčtování vytvoříme vždy a pak čekají ve frontě na poslání zákazníkům. V této čekací frontě není důvod ověřovat, zda mezitím nedorazila nějaká platba. Ta SMS, kterou vidíme nahoře ve screenu, neříká nic o tom, zda je poslední Vyúčtování zaplacené, nebo ne. Zkrátka jen informuje o základních údajích k vystavenému Vyúčtování. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461588 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 22. března 2023 Sdílet Odesláno 22. března 2023 @Ondra - Vodafone No a co kdyby si zákazník mohl posílání těchto dvou SMS zpráv zcela vypnout. Už se to tady několikrát probíralo. Je samozřejmě chvályhodné, že se to snažíte vysvětlit, ale to nestačí, je potřeba s tím něco udělat a možnost vypnout posílání těchto dvou SMS zpráv by bylo jedním z řešení! Já bych to rozhodně uvítal. Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody. 1 Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461589 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 22. března 2023 Sdílet Odesláno 22. března 2023 Padlo to tu mnohokrát (tušímže od Adolfa) Pořiďte si zdarma (ANO, teď nabízejí zdarma přes web i s poštou) kaktus sim, a na ni si nechte tento spam chodit. Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461591 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirij Odesláno 22. března 2023 Sdílet Odesláno 22. března 2023 (upraveno) @Daviddvbc Ale to já nechci. Už jsem to tady několikrát zmiňoval. Takže, cením si Vaší rady, ale nevyhovuje mi! Doufám, že tento jiný přístup nesobecky dokážete pochopit. Upraveno 22. března 2023 uživatelem mirij Citovat Jiná služba Jiná služba TV Komplet CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61846-vy%C3%BA%C4%8Dtov%C3%A1n%C3%AD-sms-o-splatnosti/#findComment-461593 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.