Odesláno 28. března 2023 2 roky I'm 100% positive my login details are correct (I have successfully changed the numeric password and verified it along with my billing number through 800 770 077) and yet when I try to log into My Vodafone, it eiter says wrong combination of password/login, or starts loading and hangs on loading screen (vodafone logo) OR the login button just changes to WORKING then changes back to LOG IN immediately without an error. Can anyone tell me, how to get this terrible dumpster fire called My Vodafone to work? Thx in advance, Veo
Odesláno 28. března 2023 2 roky Hi, you'll need to contact Vodafone directly to have them look at your account. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 28. března 2023 2 roky Centrum péče @Vojtěch OchmánekHello, please contact us via pece@vodafone.cz and we will help you. Please be sure to include the phone number you use with our company and the first and fourth digits of your My Vodafone self-service admin password. Please also attach a screenshot of the My Vodafone login screen. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.