Přejít na obsah

Zkušenost s retenčním centrem


Doporučené příspěvky

Návštěvník greg

Momentálně platím za dva tarify u VF 1250 / měsíčně a to především za služby, které nevyužívám, tzn. neomezené sms a volání. Se situací nejsem spokojen, proto jsem si vyžádal ať mě kontaktují z retenčního centra. Dostal jsem jednu nabídku na snížení ceny u jednoho tarifu (asi o 10%) a člověk na druhé straně se se mnou odmítal dále bavit a rovnou mi poslal kód na přenesení čísla. Na tom by asi nebylo nic divného, na rozhovor jsem se moc nepřipravil, takže jsem nevěděl o co přesně žádat a člověk na druhé straně má zřejmě těch hovorů hodně. Nicméně mi během 3 hodin volal někdo ze "srovnejto.cz". Rovnou spustil zda chci ukončit smlouvu u VF (lze podle čísla poznat u kterého jsem operátora, nebo to musel vědět od člověka na retenčním centru?) Na dotaz odkud má číslo odvětil že jsem to musel zadat do srovnávače (nezadal). Po asi dvou týdne jsem znovu komunikoval z VF a vyžádal si nové zkontaktování z jejich retenčního centra. Tentokráte jsem měl jasnou představu co chci, nechci a za jakou cenu - vzhledem k ostatním nabídkám u jiných operátorů a podle toho jaké tarify mají mí známí a přátelé. Chtěl jsem menší objem dat a nechtěl jsem neomezené volání a SMS. Na můj požadavek mi bylo sděleno, že toto není možné, že od dat 6GB je tarif vždy spojen s neomezeným voláním a SMS. Na můj návrh, že mi tedy bude stačit 5GB mobilních dat mi bylo odpovězeno, že jediná možnost je 1GB...??? 

Jinak řečeno, nabídka je buď ubohých 1GB, které málokomu stačí a společnost tak nepřímo nutí zákazníky aby si společně s více daty pořídili i nepřiměřeně drahé tarify, které obsahují neomezené volání a SMS. To vše proto, aby VF co nejvíce vydělal. Nejedná se o službu veřejnosti ale o pouhou krádež. Zařizuji si tarif u emtéčka, kde pochopitelně jde nastavit, že nechci neomezené volání a SMS a zároveň mohu mít solidní množství dat. Proč to nejde u VF? Viz výše. U VF jsem za poslední rok nechal kolem 20 000, ale zřejmě nejsem dostatečně atraktivní zákazník aby jim stálo za to nabídnout mi alespoň trochu decentní nabídku.


Nedoporučuji

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61861-zku%C5%A1enost-s-reten%C4%8Dn%C3%ADm-centrem/
Sdílet na ostatní stránky

Tak Vodafone má pevně dané tarify, nejde si nakombinovat u paušálních tarifů, co člověk chce. Buď si vezme nějaký tarif a k tomu případně další balíčky jako je dokup dat, když mu dojdou atd. Ale většinou je výhodnější si vzít o trošku vyšší tarif, protože dokupovat xkrát 1GB dat vyjde dráž než mít rovnou vyšší tarif. Když chce člověk hodně kombinovat a často měnit, výhodnější pro něj může být předplacená karta https://www.vodafone.cz/predplacene-karty/

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Bohužel taková je dnes doba, operátoři tlačí zákazníky k tomu aby používali neomezené volání a neomezená data, ačkoliv je často ani  nevyužiji, podstatné je že za to zaplatíš víc než za obyčejný tarif s omezeními jednotkami.

Nicméně buď si jistý že ve chvíli kdy zahájíš přenos telefonního čísla k Emtéčku se ti někdo z Vodafonu z retenčního ozve a dá ti mnohem zajímavější cenovou nabídku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Centrum péče

@gregPěkné odpoledne, budu ráda, když se nám ozvete přes kontaktní formulář https://tam.je/forum. Tím se budeme moct podívat přímo na váš účet a zjistíme tak, jaké tarify vám naši specialisté nabídli, aby nedošlo k případnému nedorozumění.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Návštěvník greg

No SIM uz mam odpojenou, prihlasovaci udaje do klientske zony zneplatnene, nikdo me jiz z VF nezkontaktoval, po tom co jsem zahajil prevod jinam. Nevim k jakemu nedorozumeni by melo dojit. Jasne jsem se vyjadril ze mi nabidka nevyhovuje a ze chci jinou. Clovek z retencniho centra mi nic alespon trochu normalniho nenabidl, misto toho me cislo predal srovnejto.cz, jak jsem psal vyse. Klientem jsem byl zhruba dva roky a vysledkem je jenom zklamani. K VF uz se po techto zkusenostech vracet nehodlam. A ta SMS na rozloucenou "tesime se, ze se k nam brzy vratite" mi prijde vylozene drza, vzhledem k tomu, ze snaha vasi spolecnosti o to, abyste si me jako klienta udrzeli byla vylozene nulova.

  • Centrum péče

@gregPěkné dopoledne, pokud budete mí zájem, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese pece@vodafone.cz, abychom zkusili prověřit to, k čemu došlo, protože není možné, aby někdo z Vodafonu předával kontakt na zákazníka třetí straně. Do e-mailové zprávy prosím uveďte 1. a 3. pozici ze svého hesla a také prosím přijdete odkaz na toto diskuzní vlákno.

 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...