Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Jenže automat po mě ani to heslo nechce o to jde řekne mi - právě vás přepojuji na operátora. 2x pípnutí a hned mi to oznámí - nejde se spojit s operátorem všechny linky jsou obsazené a začne mi to říkat menu jak si mám co aktivovat v aplikaci což já vůbec nepotřebuji. Dříve sem neměla problém se s operátorem spojit vím jak to funguje ale poslední týden je to furt to samý 

Odesláno

Tak použijte 800777731 😄

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Veronika Hubáčková Hezký den, kolegyně Verča vám už před týdnem doporučovala postup, jak se s námi spojit. Určitě to využijte a napište nám přes https://tam.je/forum, abychom vám mohli pomoci 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community