Přejít na obsah

Nastavení LTE routeru pro Připojení bez kabelu


Doporučené příspěvky

Návštěvník JosefHanus

Dobrý den,

dokázal by mi prosím někdo poradit, jak nastavit parametry TR-069 pro 4G LTE router TP-Link Archer MR600 pro službu “Připojení bez kabelu” (to je přenosná WiFi na chatu)?

 

Dle stránky https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/ je tento router plně podporovaný. 

APN profil “internet” mám vytvořený a správně nastavený. 

Ovšem pro tuto službu je ještě nutné povolit vzdálené řízení od operátora - tzv. TR069. 
Jenže aby bylo možné tuto možnost v routeru aktivovat, je nutné zde nejdříve vypnit níže uvedené hodnoty, které bohužel nemohu nikde dohledat:

- TR069 ASC URL

- ASC User name

- ASC Password

- ASC Port number

Bez aktivace TR069 síť odmítne připojení, a tak je router offline.
 

Prosím, prosím, poradíte někdo? 🙂

 

Děkuji,

Josef Hanuš

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61866-nastaven%C3%AD-lte-routeru-pro-p%C5%99ipojen%C3%AD-bez-kabelu/
Sdílet na ostatní stránky

  • tomus změnil název na Nastavení LTE routeru pro Připojení bez kabelu
  • Centrum péče

@JosefHanus Pěkný den, Josefe, ověřte si ještě to, že váš konkrétní kus má podporovaný TAC kód (prvních 8 znaků z výrobního čísla - IMEI modemu). Pro tento model musí IMEI začínat na 86650104 nebo na 86537104. 

Jinak platí vše, co píšeme na stránce, tu jste si našel dobře 🙂 Stačí nastavit správné APN, žádná jiná specifická nastavení nevyžadujeme. Na druhou stranu fungování služby můžeme garantovat u modemů, které sami nabízíme, s nastavením těch ostatních bohužel pomoct neumíme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Návštěvník MartinKristof007

Dobrý den,
zakoupili jsme router Archer MR400 od TP-LINK s IMEI 869784051900867. Dle seznamu by měl být router podporován  https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/.
 

Nastavil jsem APN na internet. SIM kartu jsem také odemknul PINem.
Nicméně ani po restartu mi na routeru svítí jen kontrolka zapnutí a vysílání wifi. Kontrolky pro signál LTE a připojení k internetu nesvítí. To samé tvrdí i rozhraní pro administraci routeru, že není připojen k internetu. IP adresu zobrazuje jako 0.0.0.0.
Zkoušel jsem i restore do továrního nastavení a nastavit znovu, bohužel se stejným výsledkem.
V lokalitě pokrytí máme, potvrzeno jak vaši mapou pokrytí, tak ostatními mobily na vaši sítí se signálem.

Prosím, je potřeba udělat něco z vaší strany? Jak mohu daný problém vyřešit.

 

Děkuji

Návštěvník JosefHanus

@MartinKristof007

Martine, ne že bych Vám tyto potíže přál, ale jsem rád, že nejsem jediný, komu jiný LTE router nefunguje… Já pořád hledal chybu v nastavení, ale jistě za to může blokace ze strany Vodafonu…!

 

Pokud použiju originální/původní router Huawei, tak připojení funguje. Pokud použiju router MR600 (dle odkazu výše je plně podporovaný vč. IMEI), tak připojení nefunguje i přesto, že je vše správně nastaveno. Síť prostě odmítne připojit SIMku. 
 

Co je ale “srandovní” - pokud do svého routeru TP Link MR600 vložím cizí SIM (T Mobile a O2), tak internet funguje. A ještě lepší je, že když tam vložím libovolnou jinou SIM od Vodafonu s jiným tarifem, než je Připojení bez kabelu, tak internet také funguje!
 

PROČ tedy Vodafone blokuje možnost použít vlastni router zrovna u Připojení bez kabelu? Proč?? Proč zrovna u tohoto tarifu si nemůžeme zvolit jiné zařízení, než ten brak Huawei a ZTE??

 

To je tedy “vstřícnost” k zákazníkům…

 

Zdraví

Josef

Už jsem tady psal že kamarád tento router TP Link MR600 u Vodafonu provozuje celkem krátce s tarifem Připojení bez kabelu a funguje mu to, tak nevím kde by mohl být problém, zkusím se ho zeptat jestli tam něco extra nastavoval.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník JosefHanus

Marku, dukazem budiz toto:

Router TP Link MR600 - IMEI souhlasi s TAC kodem dle odkazu vyse, router je v seznamu podporovanych, APN je spravne nastaveno. 
 

Pokud do routeru vlozim SIMku Vodafone s tarifem Pripojeni bez kabelu (WiFi na chatu), tak se SIMka neprihlasi do site. Router hlasi chybu, ze internet neni dostupny, a ze nebyla poskytovatelem pridelena IP adresa. 
 

Pokud do routeru vlozim SIMku Vodafone s jakymkoliv jinym tarifem (Red i Tarif na miru), tak se SIMka prihlasi do site. Router ziska IP adresu a internet funguje. 
 

Znamena to tedy, ze Vodafone blokuje jine modemy/routery zrovna u tarifu Pripojeni bez kabelu, ackoliv ma konkretni model v seznamu podporovanych. To je ten dukaz, ktery jste chtel? 🙂


 

Tomusi - to by bylo super. Treba prijdeme na nejakou prkotinu, ktera brani v pripojeni. Byl bych Vam moc vdecny 🙂

Upraveno uživatelem JosefHanus

No a Tomus to rovnou vyvrací tím, že jeho kamarád stejné zařízení používá a funguje. Takže bude chyba spíše v zařízení a jeho nastavení. Začal bych updatem FW na nejnovější verzi.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

nesmíme zapomínat že se nejedná o klasickou GSM sim ale nýbrž FMS sim, tudíž APN může být jiné

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...