Odesláno 2. dubna 2023 2 roky Dobrý den vylepší Aktualizace Vodafone TV normální a kvalitnější načítání aplikace Vodafone TV a normální načítání programu a kvalitnější obraz bez sekání obrazů a bez problémů Aby Aplikace Fungovala jak má včera se mi stalo že jsem otevřel aplikaci a ukázalo mi to chyba nastal problém nebo chyba došlo k problémů
Odesláno 3. dubna 2023 2 roky Centrum péče Dobré dopoledne, @sopikjosef08, chápu to správně, že se vám nepodařilo aplikaci Vodafone TV spustit? A jde o aplikaci v mobilním telefonu (případně tabletu)? Zkuste prosím v případě potíží ze všeho nejdřív aplikaci přeinstalovat 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 3. dubna 2023 2 roky Ano je to Tak v Telefonu se systémem android a Taky v chytré televizi s Android TV skousel jsem to znovu přeinstalovat ale ukazovalo to pořád stejně prosím Odepiste mi
Odesláno 4. dubna 2023 2 roky ona je nejaka nova aktualizace akp. pro android ?? Super 500 Mb/s - Komfort Compal bilý brno
Odesláno 4. dubna 2023 2 roky Centrum péče @sopikjosef08 V poslední době jsme žádnou aktualizaci mobilní aplikace Vodafone TV nevydávali, takže to, že se vám po přeinstalaci ukazuje pořád původní verze, je v pořádku 🙂 - Premium 5G ALLinONE - Chrudim
Odesláno 10. dubna 2023 2 roky Dobrý den, mám podobný problém, několik posledních dní se mi nedaří na Android TV (Sony Bravia) aplikaci Vodafone TV spustit. Objeví se vždy jen logo a nápis Vodafone TV a pak aplikace zamrzne. Zkoušel jsem 2x odinstalovat a znovu nainstalovat, vymazání mezipaměti, vymazání dat, tovární nastavení, restart Androidu, nic nepomáhá. Prosím o radu co s tím.
Odesláno 11. dubna 2023 2 roky No, vypadá to, že vyzkoušeno bylo už úplně vše. Takže mě už nic nenapadá. A na Android telefonu spustit lze? Není překročen limit registrovaných zařízení? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 11. dubna 2023 2 roky Centrum péče @krehlipa Hezký den, je dobře, že jste to vyzkoušel všechny tyto možnosti 🙂 Návod na kontrolu překročeného limitu v počtu používaných zařízení najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/aplikace-vodafonetv-chytre-tv/. Kdyby ani toto nepomohlo, tak nám prosím zavolejte na 800770077 a vyberte volbu pro technické potíže, případně můžete napsat zprávu přes stránku https://tam.je/forum. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 11. dubna 2023 2 roky Bohužel musím se připojit. Problémy s Vodafon TV nejen v mobilu , ale i na android TV. Minulé pondělí 3.4.2023 nemožnost se připojit, hláška "něco se pokazilo, nelze načíst obsah" a pak doporučení počkat a znovu se přihlásit. Problém se opakoval i toto pondělí opět ve večerních hodinách, začalo fungovat až v úterý ráno.. Nevím jak přes den, protože jsem sledoval TV přes kabel. Jak vidím není to jen můj problém. Přitom HBO max , které mám taktéž přes Vodafone jelo zcela normálně. Taktéž ostatní streamy - Netflix, Prime video, apple TV, Youtube, Voyo ap. jely normálně. Problém tedy nesouvisí s netem - taktéž jej mám od Vodafone, takže od vás, ale se samotnou apkou Vodafone TV. Prostě tahle apka se jaksi nepovedla.
Odesláno 22. dubna 2023 1 rok Dobrý den, tak jsem konečně odhalil co je špatně. Není to počtem zařízení, s podporou jsme zkoušeli i různé restarty, připojit TV napřímo k modemu, protože se jim nezobrazovala ani na síti, odchytávat wiresharkem komunikaci a nic z toho nepomáhalo. Chyba je jinde. Při startu aplikace se zřejmě nějak chybně vykreslí logovací okno/okna a ty nejsou vidět - nebo jsou mimo zobrazované pole TV. Povedlo se mi ovladačem naklikat do pole přihlášení login a heslo "do tmy - naslepo" a aplikace se pak normálně rozjela. Prosím tedy o prověření logování, správného focusu nebo rozlišení obrazovky, aby bylo vidět. Děkuji
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.