Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

SMS, které chci poslat na iPhonů na jedné daně sim karte, nelze poslat. 

Kdyz použijí stejný mobil ale jinou simku tak to funguje

Odesláno
  • Centrum péče

Hezké dopoledne, @Chiharu, určitě v první řadě doporučuji vyzkoušet jinou SIM v jiném telefonu. Taky ještě můžete zkontrolovat, jestli máte v telefonu správně nastavené tzv. SMS centrum (nebo centrum střediska zpráv), tam musí být vyplněné číslo +420608005681. Obecné rady, co ještě můžete vyzkoušet, najdete na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-posilat-sms/nelze-odesilat-sms/. Když nic z toho nepomůže, napište nám prosím přes https://tam.je/forum/ nebo nám zavolejte na 800 77 00 77, zkusíme to prověřit s našimi techniky 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community