Přejít na obsah

Stale se snizujici rychlost mobilniho internetu


Doporučené příspěvky

Návštěvník Krystof Klima

DObrý večer všem,

 

mám poslední dobou takový pocit, že se síť nějak zahlcuje. Zatímco byly doby, kdy mi mobilní připojení jelo i 160Mbit na 5G nyní se nedostanu v různé denní doby na víc než 15-28Mbit a to trvale na stejné úrovni. Nemáte i Vy ostatní, že nějak omezili i ten neomezený internet ?? Neměl jsem ho omezený zcela určitě, 160Mbit nebyl problém. Nyní se to drží mezi 15-25Mbity a na lince netuší.

A to napříč republikou, předečíérem například Moravské Budějovice, v pondělí Hodonín a dnes zase Blansko, lokality 100km od sebe...a u mě doma na Berounsku už vůbec nemluvě, tam má službu zřejmě každý druhý, tak je to 7Mbit večer a jsme rádi ;-(

pro jistotu i ukázka měření

telefon Fold4 a připojeno k PC přes USB abych vyloučil i vlivy WiFi

VF_rychlost.png

Screenshot_20230420_205447_LTE Discovery.jpg

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61937-stale-se-snizujici-rychlost-mobilniho-internetu/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Corvikk

Pred dvouma mesicema jsem si zridil tarif super jen na data (na volani mam sluzebni tmobile) a cele dva mesice je to prakticky nepouzitelny, obcas to jede tech 10mbps, ale po  "zrychleni" to klesa vetsinou pod 1mbps,  prakticky od zacatku mam zaevidovanej ticket, ktery stale urguji, ale udajne je escalovany az k vedoucim. Nakonec jsem si poridil sim od O2 a vse bez problemu. Za tuhle SIM me zatim neuctujou zadne prachy, takze uz vicemene jen cekam jak to dopadne jestli si jin necham nebo ji pak zrusim.  Zkouseno v 5 telefonech na spouste ruznych adres po Praze.  Za me totalne nepouzitelny, nevim co se VF honi v hlave.

  • Centrum péče

@Krystof Klima@CorvikkPěkné ráno, pošlete nám prosím podrobnější informace (lokalita, datum, čas) přes přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom to mohli nechat prověřit přímo k vašim službám.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Návštěvník Krystof Klima

@Corvikkpřesně jak to je zde popsano ... 

@Veronika - Vodafone jak jsem psal i na zacatku, reseno s Vodafonem, je na to i ticket...smutne je, ze kdyz mi vola ctvrty pracovnik, tak me zada abych to stejne poslal do mailu, jelikoz do ticketu nevidi a vidi jen posledni odpoved...super system...a samoobsluha, ktera vesmes skoro stale pise, ze na ni neco vylepsujeme, takze bezi mene nez bezi...a stejne se tam clovek nic nedozvi

po 20letech a X ramcovych smlouvach mam pocit, ze tentokrat prodlouzeni smlouvy bude velke smlouvani a premysleni

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...