Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

DObrý večer všem,

 

mám poslední dobou takový pocit, že se síť nějak zahlcuje. Zatímco byly doby, kdy mi mobilní připojení jelo i 160Mbit na 5G nyní se nedostanu v různé denní doby na víc než 15-28Mbit a to trvale na stejné úrovni. Nemáte i Vy ostatní, že nějak omezili i ten neomezený internet ?? Neměl jsem ho omezený zcela určitě, 160Mbit nebyl problém. Nyní se to drží mezi 15-25Mbity a na lince netuší.

A to napříč republikou, předečíérem například Moravské Budějovice, v pondělí Hodonín a dnes zase Blansko, lokality 100km od sebe...a u mě doma na Berounsku už vůbec nemluvě, tam má službu zřejmě každý druhý, tak je to 7Mbit večer a jsme rádi ;-(

pro jistotu i ukázka měření

telefon Fold4 a připojeno k PC přes USB abych vyloučil i vlivy WiFi

VF_rychlost.png

Screenshot_20230420_205447_LTE Discovery.jpg

Odesláno

Asi by bylo dobré to vyzkoušet i s jiným telefonem, abys vyloučil případnou chybu ve svém telefonu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

s jiným telefonem to je také stejné zkoušeno nyní na Galaxy Note 20 Ultra 5G

Prostě jak kdyby tu službu uměle v posledních dnech zpomalili

Odesláno

Pred dvouma mesicema jsem si zridil tarif super jen na data (na volani mam sluzebni tmobile) a cele dva mesice je to prakticky nepouzitelny, obcas to jede tech 10mbps, ale po  "zrychleni" to klesa vetsinou pod 1mbps,  prakticky od zacatku mam zaevidovanej ticket, ktery stale urguji, ale udajne je escalovany az k vedoucim. Nakonec jsem si poridil sim od O2 a vse bez problemu. Za tuhle SIM me zatim neuctujou zadne prachy, takze uz vicemene jen cekam jak to dopadne jestli si jin necham nebo ji pak zrusim.  Zkouseno v 5 telefonech na spouste ruznych adres po Praze.  Za me totalne nepouzitelny, nevim co se VF honi v hlave.

  • po 2 týdnech...
Odesláno

@Corvikkpřesně jak to je zde popsano ... 

@Veronika - Vodafone jak jsem psal i na zacatku, reseno s Vodafonem, je na to i ticket...smutne je, ze kdyz mi vola ctvrty pracovnik, tak me zada abych to stejne poslal do mailu, jelikoz do ticketu nevidi a vidi jen posledni odpoved...super system...a samoobsluha, ktera vesmes skoro stale pise, ze na ni neco vylepsujeme, takze bezi mene nez bezi...a stejne se tam clovek nic nedozvi

po 20letech a X ramcovych smlouvach mam pocit, ze tentokrat prodlouzeni smlouvy bude velke smlouvani a premysleni

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community