Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, 

od pátka pociťuji pomalé načítání webových stránek (načítání vlastně všeho, na co jde kliknout v prohlížeči). Internet jako takový funguje, Wifi se neodpojuje, ale cca každých 5 minut internet jako by zamrzne a dlouho se načítá. Puštěné video či internetovou televizi to vůbec neovlivňuje, to jde bez problému a nezastaví se to. 

Děje se to ve všech prohlížečích a také na více zařízeních. Router jsem dvakrát restartoval (jednou vypojením ze zásuvky, jednou vzdáleně přes adresní řádek). 

Nevím, čím by to mohlo být. Jestli to třeba už router nemá za sebou? Budu rád za jakékoliv rady. 

 

 

Vyřešil Veronika - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno

Mám poslední dva dny ten samý problém, stránky se nenačítají. 

Odesláno

Mám úplně stejný problém od včera. Internet jako takový funguje, ale mikro výpadky každých cca 5 minut. Dle Vodafonu u nich žádný problém není, co jsem vysledoval na různých fórech a hlášení problému, tak tento problém má víc lidi, pochybuji, že by to u všech bylo routerem. 

Odesláno

to nejsi sám ,už jsem chtěl i volat.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Naprosto stejný problém. Vždy v pozdně odpoledních hodinách a večer. Takže přepínám na konkurenční inet ...... a mám pokoj.

Ještě jedna zajímavost: Platím za 1 giga připojení. Inet mě ukazuje 1000/1000. Pokud to funguje - je to opravdu fofr. Legrace ovšem je, že mám černý Compal, který "údajně" neumí víc jak 500. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Já si toho všiml včera odpoledne i večer. Některé stránky se načítají velmi pomalu, v mobilu jsem musel na chvíli vypnout wifi a frčet na datech 4g abych mohl něco dokončit. Snad to je jen chvilková záležitost.

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Trošku mě těší, že nejsem jediný. 😄 

Odesláno

Já měl včera v Brně dokonce i výpadek internetu na několik hodin, ale nevím jestli to s tím nějak souvisí, nebo jak velká lokalita byla bez internetu, nicméně pomalejší načítání stránek také pozoruji už několik dní.

 

@Ivo Mašek jestli máš gigabitový internet, tak máš rychlost 1000/50 a pokud ti nechali Compal, tak si ho nech vyměnit za Vodafone station, jinak ale Compal technicky zvládne určitě víc jak 500 Mbit, ten bude mít maximálku někde okolo 900 Mbit, ale tam už je to pak za cenu přetěžování sítě.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mám stejný problém, na PC jsem změnil DNS server a všechno je v pohodě. Bohužel na ostatních zařízeních si server nemůžu změnit a samozřejmně ani na Vodafone station

Odesláno

Odpověď na můj dotaz přes zprávu na Twitteru: 

"Vy používáte ipv6? Protože máme v tuto chvíli nahlášeno, že se aktuálně můžeme setkat se zpomaleným internetem na IPv6 konektivitě. Projevuje se pomalým načítáním stránek, výpadkům streamů (YouTube, HBO MAX, Netlix, Zpětné zhlédnutí). Projevuje se u modemů Compal a Arris."

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community