Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Noo možná na tom něco bude, protože skoro všichni uživatele co si v tomto vlákně stěhují, sem podle logu napsali z IPv6 adresy.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ja to pociťuji také, už od pátku večera. Mám IPv4.

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

@Ivo Mašek

Ukazuje ti to 1000/1000 ?

Tak to se asi díváš do nastavení síťové karty ne ? Ta je s Compalem spojena Gbps Ethernetem.
Nemůžeš mít 1000/1000 u Docsis.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Už to poslední dvě hodiny vypadá, že je vše zase v pořádku. I po telefonu (abych zrušil nesmyslný výjezd technika, který mi Vodafone naplánoval) mi sdělili, že problém byl již opraven.

Odesláno

Blblo to tak od stredy az vcera me to vedlo ze zidle ze jsem zacal zkoumat cim to je kdy resety ani tovarni nastaveni nepomohlo.

Zjistil sjem ze co 2 minuty byl chvilku nedostupny DNS server (dekujem VF ze si v DHCP nemuzem nastavit vlastni!) .

Rano jsem tam volal a prakticky me ukazali zvednuty prostrednicek, ze me nekdo zavol, at jsem u modemu celej den.

V jednu me to nedalo a volal jsem jim znova, pani ze maj dva dny vypadek, rikam ze u me zadnej hlasenej neni a blbne to uz dyl. 

Tak ze pry mez 16-17 nekdo zavola... pochybuju.

 

Na druhou stranu , zda se to byt "vyresene", odezva DNS  uz se drzi v ramci mezi, jen cca kazde 2 min vyskoci na 250ms, ale jiz bez timeoutu. 

 

 

Upraveno uživatelem Corvikk

Odesláno

Jo, vypadá to mnohem lépe už. 🙏

Odesláno

Taky se mi zdá, že už je to v normě. Uvidíme večer, tam se mi to projevovalo nejvíce.

Upraveno uživatelem ToMiR

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

Já mám určitě IPv4 a taky to v pátek zlobilo, takže omezení jen na IPv6 se mi nezdá.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

Pěkné ráno, jednalo se skutečně o potíže z naší strany - zpomalení internetu na IPv6 😞 Technikům se podařilo vše dořešit včera v odpoledních hodinách.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Kde zjistím jestli mám IPv6

  • -
  • -
  • TV Komfort
  • HD mediabox
  • Ostrava1

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community