Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pokud chyba nebude u tebe (za zásuvkou), tak si to snad Vodafone pořeší, nevím proč by tě to mělo zajímat nebo stresovat.

Řešíš to tady už dva měsíce a stále seš jeden telefon od vyřešení situace,  technici jsou taky lidi, takže se určitě domluvíte 😉

Btw. operátoři často vypínají některé frekvence pokud nejsou vysílače vytíženy, obzvláště pak v nočních hodinách, často to bývá právě mezi 0-6h ranní. 

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • TC7200
  • Ostrava
Odesláno

Hlavně zavolejte na technickou podporu! Je k dispozici nonstop a jsou tam lidé opravdu znalí problémů. Nahlaste závadu, domluvte termín technika. Nedávno nám v celém bloku padnul signál a poté polovina frekvencí nešla. A závada byla přímo na zařízení v hlavní skříni na konci celého bloku. Technik nakonec do bytu vůbec nemusel. Hlavně musíte problém nahlásit, oni to na technické podpoře i vidí jak k vám signál jde či najde 😉

  • Basic, Super
  • Super
  • Základní, Family
  • Compal CH7465
  • Brno
Odesláno

Už jsem to nahlásil v sobotu i s kompletním popisem. Teď vyčkávám - do 3 prac. dnů, tak to tipuji až na příští týden.  Ano, dva měsíce jsem na to dlabal, nebylo to až tak životně důležité, navíc to nešlo 24 hodin denně. Až teď se muselo něco někde změnit, a to už mi bylo divné, že to jde alespoň večer. Proto jsem se do toho zase dal.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Mně taky přestal fungovat z ničeho nic. Zřejmě když ho vodafone přehodil na novou frekvenci. TV ho nemůže vyhledat, i když zadám přesnou frekvenci atd... Všechny ostatní kanály fungují. 

  • Super
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Rozuzlení záhady- dopadlo to tedy následovně. Minulý týden přišel technik, změřil signál v krabici na chodbě, všechno v pořádku. V bytě tedy namontoval novou ant. krabici již se šroubovacími konektory a dal nový kábel do TV. Jeden mux 770 naběhl skoro v plné síle, pouze ten 762 kolísal od 80 % až do 0%, pořád nahoru - dolů, bylo to nepoužitelné. Tím tedy skončil s tím, že nahlásí výměnu kabelu z krabice na chodně až k TV. Včera přišel "tahač" kabelu a po zjištění, že předchozí technik to jenom proměřil, ale nekontroloval kabel ho začal kontrolovat a našel (zhruba v polovině toho kabelu). Jelikož je kabel podél zdi pod kobercem, tak ve dvou místech byl narušen (bylo to ale otočené směrem ke zdi, takže to nebylo vidět na první pohled). Takže ho střihnul, namontoval spojku a zbytek kabelu natáhl nově. A je po problému, všechny signály jsou 100%. Ale důvod, proč to vždycky vypadlo od 06:00 až do 00:15 stále nejasný. Ale to už je teď jedno. Tímto chci poděkovat za vyřešení mého problému všem zůčastněným (i nezůčastněným).

356536252_1535651877243738_7925033348799263922_n.jpg

356495429_1489040598503844_5717259133407087587_n.jpg

356554986_6346486995433776_5365780212493789273_n.jpg

Upraveno uživatelem cvancara

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Důvod proč výpadek trvá od 6h do 0h? Operátoři v mnoha lokalitách vypínají přes noc 4G a 5G vysílače, až na ty v pásmu 20 (800Mhz), ty jsou vždy aktivní. 

  • Super 800 Mb/s Profi
  • -
  • Komfort
  • VF Station + 3x CA Moduly
  • Praha - Jinonice
Odesláno

Možná touhu OT, ale proč se na noc vypínají vysílače? ještě jsem o tom neslyšel. Úspora energie?

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Štatl
Odesláno

No ono je taky zajímavé, že to až do 26.4. normálně fungovalo, tzn. by to muselo být permanentně vypnuté, protože mi ty muxy do té doby jely 24 hod./den.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Sláva Sláva 🎉🎉🎉

 

Jsem moc rád, že se ti problém povedlo odstranit,

a že jsi nás o tom informoval.

 

PS. Vidíš, celou dobu byl skutečně problém u tebe doma. 

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

@cvancaraAno, úspora energie. A předtím nebyl vypnutý, ale vůbec nebyl, ty vysílače na 5G se teprve budují. 🙂

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community