Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tak samozřejmě, že pro řešení technických problémů není DS příliš vhodná, protože fikce doručení je až po 10 dnech, zatímco telefonicky to lze obvykle vyřídit podstatně rychleji. Ale např. různé změny kontaktních údajů (příjmení atd.) ze strany zákazníka se přes DS zasílat dají a netřeba to řešit klasickým dopisem.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@Adolf.Shitler Tady je ale potřeba říct, že například výpověď služeb řešíme telefonicky, změny kontaktních údajů se dají nahrávat zdarma přes formuláře v samoobsluze atp. Opravdu jen minimum věcí je nutné řešit výhradně písemně.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

No neviem, vypoved by som rozhodne nenechal iba na dobre slovo po telefone (viem, ze sa hovory nahravaju na strane operatora).. ja som daval vypoved pred par rokmi operatorovi e-mailom s PDF, ktore bolo podpisane ZEP (zaruceny elektronicky podpis), tiez sa najprv vyhovarali, ze iba postou/osobne, ked som ich upozornil na znenie zakona, potom zrazu nebol problem.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno
@Ondra - Vodafone Když jsem kdysi u VF dával výpověď, tak jediná možnost byl doporučený dopis s notářsky ověřeným podpisem na výpovědi. Jestli to jde dnes už telefonicky, tak nepochybně krok vpřed.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
  • po 3 týdnech...
Odesláno

A je to tady znovu. Zatím od cca 10:30 obě DNS vrací:

$ dig @31.30.90.11 seznam.cz
;; communications error to 31.30.90.11#53: timed out
;; communications error to 31.30.90.11#53: timed out
;; communications error to 31.30.90.11#53: timed out

; <<>> DiG 9.18.15 <<>> @31.30.90.11 seznam.cz
; (1 server found)
;; global options: +cmd
;; no servers could be reache

Uvidíme, jak dlouho to bude trvat.

Odesláno

Taky nejede internet. Já už jsem z VF fakt na nervy. Buď nejde telka nebo internet. 

  • Basic
  • Basic+
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Připomenu, že jako workaround pomáhá změnit si v nastavení připojení sítě DNS server třeba na 8.8.8.8 (od Google).

Návod: https://developers.google.com/speed/public-dns/docs/using

Upraveno uživatelem sustmi

Odesláno
  • Centrum péče

@marek-81Pěkné dopoledne, v tuto chvíli technici evidují možné potíže s kabelovým internetem a pracují na opravě s nejvyšší prioritou, tak věřím, že to bude co nejdřív v pořádku.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Děkuji za odpověď. Už také vidím podle stránky https://www.vodafone.cz/vypadky, informaci:

Citovat

Ve vaší lokalitě evidujeme výpadek služeb

 

Začátek výpadku: 23. 05. 2023 11:08
Konec výpadku: 23. 05. 2023 15:08

Na lokalitu se to neváže, protože stejnou hlášku jsem dostal jak na mé adrese v Ostravě, tak na nějaké náhodné adrese v Praze.

Držím palce, ať se to podaří co nejdříve vyřešit.

Pokud se to bude ještě opakovat, asi už si nastavím DNS servery na tvrdo na nějaké jiné.

Odesláno

@sustmi Doporučuji rovnou nastavit sekundární DNS na jiné. Proto v PC možnost sekundárního DNS je, kdyby primární vypadl 🙂 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community