Odesláno 3. května 2023 1 rok Dobrý den, pokud jste to už někdo řešil budu rád když mi pomůžete. Přišlo mi vyúčtování ze kterého jsem se dozvěděl že si na mě cizí osoba bez souhlasu vzala telefon na splátky. Jak můžu prokázat že jsem to nebyl já? Dá se to nějak vyřešit? Měl jste s tím někdo zkušenost? Prosim poraďte
Odesláno 3. května 2023 1 rok @Ten_Protivnej_Kmotr Pěkný den, jsou dva možné způsoby podpisu splátek na mobil. 1, buď papírově vytištěná smlouva a podepsána přímo na prodejně 2, potvrzením aktivačním kódem, který příjde na kontaktní tel. číslo na zákaznickém účtu. Samozřejmě by si měl prodejce vyžádat OP, pro kontrolu v systému aby věděl zda prodává telefon oprávněné osobě. Pokud máte přístup do samoobsluhy Můj Vodafone, tam uvidíte, jak byla splátková smlouva podepsána a můžete případně řešit reklamaci nebo stížnost. Kdyby byla smlouva podepsána tištěně na prodejně dá se to řešit s grafologem, ve druhém případě se dá zjistit na který telefon byla poslána SMS s aktivačním kódem Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 4. května 2023 1 rok @Ten_Protivnej_Kmotr Okamžitě se obrátit na Vodafone 😉 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 4. května 2023 1 rok Centrum péče @Ten_Protivnej_KmotrPěkné dopoledne, určitě nás prosím kontaktujte na lince *77 nebo přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli váš zákaznický účet zkontrolovat. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.