Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, poslední týden nebo dva jsem zaznamenal časté kostičkování a rozpadání obrazu, příp. záseky zvuku (takové písknutí). Zaznamenali jste tyto problémy se signálem také?

Nemám set-top-box, ale koaxiál přímo do TV s DVB-C tunerem a CA modulem. Dříve se to nedělo. Lokalita Příbram.

Odesláno

Asi tam máš nějaký problém se špatným signálem, blbne to na všech kanálech,nebo jenom na některých ?

Začni třeba tím že zkontroluješ kabel mezi televizorem a zásuvkou Vodafone, jestli není někde zlomený poškozené nebo uvolněné konektory.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Naprosto shodný problém a to ve večerních hodinách, nahodilé zadrhnutí zvuku, někdy i kostičkování. Jednalo se o programy z MUXU frekvence 562 MHz. Problém opravdu nahodilý někdy po 10 až 20 minutách jindy jsem nic nezaznamenal, záleží ale na tom zda tyto programy a jak často večer poslouchám.  

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno
  • Centrum péče

Hezké ráno, v případě takových potíží j vždy dobré zkontrolovat kabel a jeho zapojení do zařízení. Pokud tady neshledáte žádnou chybu, je nejlepší nás kontaktovat telefonicky na čísle 800 77 77 31, kde se můžete spojit přímo s našimi techniky, aby se na to  vámi podívali a případně objednali servis přímo k vám, pokud to bude potřeba. Kontaktovat nás také můžete on-line přes https://tam.je/forum/ - do textu ideálně napište i konkrétní příklady (kdy a na jakých stanicích se závada naposledy projevila apod.) 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Jeste je jeden mozny duvod - nektere televizory Sony 2021 maji vyrobni vadu, ktera zpusobuje tuhle pixelaci a vypadavani zvuku. Nejprve to Sony opravilo updatem firmwaru TV, ale dalsi aktualizace to opet rozbily a do dnes je to neopravene. Bohuzel sam jsem byl takto postizen. Vyresil to az servis vymenou zakladni desky (v zarucni dobe).

https://forum.avmania.zive.cz/viewtopic.php?f=1703&t=1318547&st=0&sk=t&sd=a

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Já jsem z P10 Vršovic a na Novu FUN na tom problémovém MUXu koukám večer na seriály, ale nic jsem nezaznamenal.

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

V drtivé většině případů je problém s kostičkováním kanálů způsobem nějakým lokálním problémem, ať už přímo u uživatele například nekvalitním propojovacím kabelem a třeba následným rušením tohoto multiplexu nějakým okolním zdrojem, nebo někde v blízkosti po cestě do bytu, či domu.

Takže je potřeba vždycky začít hledat příčinu doma v bytě a pak případně kontaktovat Vodafone a objednat návštěvu technika.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

5. května byl v baráku nějaký problém a 2 hodiny nešel Internet ani TV, Vodafon na závadě (nevím jaké) pracoval, tak uvidím jestli to je už v pořádku a nebo závada byla naprosto o něčem jiném.

  • Super
  • -
  • Základní, Family, Sport
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

U mě to tedy možná vypadá na výše uvedený problém se Sony TV, mám totiž modelový rok 2021 - XR-50X93J, který se v odkazu zmiňuje.

Nainstaloval jsem nejnovější software, který by ten problém měl odstraňovat, ale nepomohlo, tak jsem zkusil napsat na podporu Sony, a uvidím.

Televize jinak ukazuje úroveň signálu v zeleném poli 86/100 a kvalitu signálu 100/100. Kabel se zdá být v pořádku.

Odesláno

Jenže píšeš že to u tebe začalo poslední týden, nebo dva a to moc nesedí na to že by byl vadný firmware televizoru.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community