Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

od dnešního rána, tj. 9.5.2023, mam problémy s aplikací Smart App. Do včerejšího dne bylo vše v pořádku a aplikace byla funkční.

Můžete mi prosím pomoci co se stalo nebo kdy bude problém vyřešen? Používám v aplikaci dvě zařízení Curb.

Zde jsem přiložil dva PrintScreeny z telefonu. První s tlačítkem "ano" se mi zobrazí při otevření aplikace. Když na tlačítko ťuknu, zobrazí se mi obrazovka s textem "jejda...." a to je vše. Nic dalšího nebo jiného na obrazovce nevidím. Zkoušel jsem se připojit k internetu jak mobilním, tak WiFi připojením. Vždy beze změny.

Vodafone Curb zařízení mám vedená pod svým tel. číslem. Aplikaci rovněž. (Snad můžu nyní založit bez tel. čísla.)

Děkuji za řešení, případně odpověď jak dlouho bude problém přetrvávat nebo jak dlouho budou služby nedostupné.

 

spacer.png

-

spacer.png

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community