Návštěvník Ipanema Odesláno 9. května 2023 Sdílet Odesláno 9. května 2023 Dobrý den, od dnešního rána, tj. 9.5.2023, mam problémy s aplikací Smart App. Do včerejšího dne bylo vše v pořádku a aplikace byla funkční. Můžete mi prosím pomoci co se stalo nebo kdy bude problém vyřešen? Používám v aplikaci dvě zařízení Curb. Zde jsem přiložil dva PrintScreeny z telefonu. První s tlačítkem "ano" se mi zobrazí při otevření aplikace. Když na tlačítko ťuknu, zobrazí se mi obrazovka s textem "jejda...." a to je vše. Nic dalšího nebo jiného na obrazovce nevidím. Zkoušel jsem se připojit k internetu jak mobilním, tak WiFi připojením. Vždy beze změny. Vodafone Curb zařízení mám vedená pod svým tel. číslem. Aplikaci rovněž. (Snad můžu nyní založit bez tel. čísla.) Děkuji za řešení, případně odpověď jak dlouho bude problém přetrvávat nebo jak dlouho budou služby nedostupné. - Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61971-vodafone-smart-aplikace-nefunk%C4%8Dn%C3%AD/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 10. května 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 10. května 2023 @IpanemaPěkné dopoledne, pošlete nám prosím podrobnosti včetně screenů přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli zjistit, co se stalo. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61971-vodafone-smart-aplikace-nefunk%C4%8Dn%C3%AD/#findComment-463064 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.