Přejít na obsah

Vodafone Smart aplikace - nefunkční!!!


Doporučené příspěvky

Návštěvník Ipanema

Dobrý den,

od dnešního rána, tj. 9.5.2023, mam problémy s aplikací Smart App. Do včerejšího dne bylo vše v pořádku a aplikace byla funkční.

Můžete mi prosím pomoci co se stalo nebo kdy bude problém vyřešen? Používám v aplikaci dvě zařízení Curb.

Zde jsem přiložil dva PrintScreeny z telefonu. První s tlačítkem "ano" se mi zobrazí při otevření aplikace. Když na tlačítko ťuknu, zobrazí se mi obrazovka s textem "jejda...." a to je vše. Nic dalšího nebo jiného na obrazovce nevidím. Zkoušel jsem se připojit k internetu jak mobilním, tak WiFi připojením. Vždy beze změny.

Vodafone Curb zařízení mám vedená pod svým tel. číslem. Aplikaci rovněž. (Snad můžu nyní založit bez tel. čísla.)

Děkuji za řešení, případně odpověď jak dlouho bude problém přetrvávat nebo jak dlouho budou služby nedostupné.

 

spacer.png

-

spacer.png

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/61971-vodafone-smart-aplikace-nefunk%C4%8Dn%C3%AD/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@IpanemaPěkné dopoledne, pošlete nám prosím podrobnosti včetně screenů přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, abychom mohli zjistit, co se stalo.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...