McVitas Odesláno 9. května 2023 Sdílet Odesláno 9. května 2023 Zdravím. Koupil jsem S23 v Alze a bohužel nejsem schopen rozchodit VoLTE, aby se při volání nepřerušovaly data (např když dělám mobilní hotspot na notebook). Podpora v obchodě se na to dívala docela dlouho a na nic nepřišli. Volba na zapnutí/vypnutí VoLTE v menu mobilní sítě jednoduše chybí. NMakonec mi bylo řečeno, že pouze telefony zakoupené přes Vodafone mají garantováno, že VoLTE bude fungovat! To by mě tedy v životě nenapadlo, že to tak bude. Jakou máte zkušenost s VoLTE na telefonech z jiných obchodů než od operátora? Je to třeba u O2 a T-Mobile jiné? Mám to řešit s Alzou? Je to na reklamaci? Citovat Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 9. května 2023 Sdílet Odesláno 9. května 2023 Každý operátor má svoji verzi FW sytému upravenou aby zaručili funkčnost, s navíc musí být zapnutý služba volte i v samoobsluze Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463046 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
penca Odesláno 9. května 2023 Sdílet Odesláno 9. května 2023 VoLTE by u S23 mělo fungovat i u telefonů, které nebyly koupeny přes Vodafone, tady je odkaz na seznam kompatibilních přístrojů. Potíž může být buď ve staré fyzické SIM kartě nebo nemáš aktivováno VoLTE v Můj Vodafone. Mám za to, že výchozí stav nastavení VoLTE je vypnuto. 1 Citovat Super 500 Mb/s Super Komplet Compal, 4 x CA modul Brno - Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463047 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 10. května 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 10. května 2023 Dobrý den, @McVitas, u některých telefonů je potřeba, aby byly zakoupené přímo u nás právě kvůli potřebné firmwarové úpravě, jak psal @kautskym. U vašeho modelu to ale není nutné - viz dokument od @penca. Kromě podpory v telefonu pak musí být VoLTE aktivní i u nás. Napište nám přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to s vámi 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463055 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McVitas Odesláno 10. května 2023 Autor Sdílet Odesláno 10. května 2023 (upraveno) V prodejně jsem dostal novou SIMku a nepomohlo to. Už jsem na to měl požadavek číslo 1-286898633710. Pokud myslíte že to k něčemu bude udělám nový přes web... Upraveno 10. května 2023 uživatelem McVitas Citovat Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463061 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 10. května 2023 Sdílet Odesláno 10. května 2023 nebude to tím, že jste na 5G sítí? Volte je volání přes LTE Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463065 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
penca Odesláno 10. května 2023 Sdílet Odesláno 10. května 2023 Taky mám S23 a taky v menu telefonu nemám volbu pro zapnutí VoLTE. Mám to aktivováno pouze v Můj Vodafone a telefon se prostě chová tak, že při telefonování zůstává připojen na LTE/5G a data se po dobu hovoru dál přenáší, hotspot funguje bez výpadku taky. Kdysi, tuším na S8 jsem snad míval ikonu indikující aktivní VoLTE, ale od S20 (kupovanou tehdy u Vodafone) tam už myslím nebyla (nebo to zmizelo až s nějakou aktualizací). Není to tedy tak, že se snažíš v menu telefonu aktivovat funkci, která už je aktivní a ovládá se pouze přes Můj Vodafone? Citovat Super 500 Mb/s Super Komplet Compal, 4 x CA modul Brno - Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463066 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McVitas Odesláno 10. května 2023 Autor Sdílet Odesláno 10. května 2023 (upraveno) Tak za prvé 5G je pořád LTE 😉 Zkoušel jsem ten režim sítě přepnout na nižší a nebyl to žádný rozdíl. @penca pardon ale jak už jsem psal, byl jsem s tím v prodejně Vodafone. Myslíš že i oni jsou natvrdlí a nepoznají že to vlastně funguje?😉 Už v prvním příspěvku jsem psal, že nejsem schopen rozchodit VoLTE, aby se při volání nepřerušovaly data, tzn ano zkoušel jsem to a opravdu když mi někdo zavolá tak notebook připojený na hotspotu přestane být online a ikonka 4G+ nebo 5G z displeje mobilu zmizí. Aplikace využívající data jako Idos nebo Meteor hned řeknou že to nejde načíst a mám to zkusit znovu až se připojím. To samé když začnu někam volat já, stane se to ihned při začátku vytáčení. Po hovoru mám obvykle chvilku E a pak se to přehodí na 4G+ nebo 5G podle toho kde jsem. Upraveno 10. května 2023 uživatelem McVitas 1 Citovat Premium Super - Vodafone Station WiFi 6 Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463067 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 10. května 2023 Sdílet Odesláno 10. května 2023 omlouvám se, ale 5G není LTE(4G) a naopak 1 Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463068 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
penca Odesláno 10. května 2023 Sdílet Odesláno 10. května 2023 OK, první post se dá vyložit i tak, že jen nemůžeš najít volbu pro spuštění VoLTE. A z toho, že jsem byl na prodejně bych moc neodvozoval. Jednou člověk narazí na zkušeného zaměstnance, jindy zase na brigádníka, co je tam první den. Ono to není moc poznat, jestli je nebo není funkce aktivní. V menu telefonu žádná volba není, aktivní VoLTE dokonce ani při hovoru žádná ikona neindikuje, jak tomu bylo dřív. Pokud ale telefon padá při hovoru do edge a padá hotspot, tak se to zdá být jasné. Pak mě napadá už jen zkusit: Restartovat telefon 🙂, vyhledat aktualizace FW, zkusit svoji SIM v jiném telefonu, kde VoLTE určitě funguje, zkusit jinou SIM s aktivním VoLTE v tvé S23, reset S23 do továrního nastavení, vrácení S23 Alze, reklamaci. Citovat Super 500 Mb/s Super Komplet Compal, 4 x CA modul Brno - Žabovřesky Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61973-galaxy-s23-volte/#findComment-463070 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.