Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Kdyby se jednalo o službu, která je standardem na naprosté většině zařízení v síti, tak bych souhlasil. Jenže tady jde o službu, která nefunguje ani na všech v současnosti prodávaných zařízeních, natož pak na starších telefonech a to ještě ve spoustě případů záleží, kde byl koupen. Dokážu si představit, že s nekompatibilním telefonem to může být zdrojem potíží, může to způsobovat komplikace v roamingu, někomu může vadit, že společně s VoLTE je defaultně aktivováno i VoWiFi, někomu může vadit, že má spolu s tím aktivní i ViLTE a můžou ho tak lidi otravovat s videohovory nebo když to nefunguje, nedá se to vypnout a zapnout...

  • Super 500 Mb/s
  • Super
  • Komplet
  • Compal, 4 x CA modul
  • Brno - Žabovřesky
Odesláno

Tak tyhle funkce by se hlavně měli povalovat a  zakazovat přímo v nastavení daného telefonu, proč se tam třeba Samsung už nemá mě potom není úplně jasné,

nicméně někdy se tyhle funkce dají ovládat přes skryté servisní menu telefonu, do kterého se vstupuje pomocí kódů, které se zadávají přes číselník v aplikaci telefon, takže bych všem co mají nějaké problémy doporučoval mrknout se i sem a najít si předtím uvedené kódy který má každá značka trochu jiný

například u mého telefonu Pixel to vypadá nějak takhle (kód *#*#4636#*#*), můj operátor VoLTE ještě nepodporuje takže mám všechny kolonky deaktivované.

Jinak nedávno jsem měl v ruce Samsung A33 s Androidem 13 a tam přepínač VoLTE v základním menu viditelný byl.

Screenshot_20230512-150022.png

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Tak tenhle kód na S23 nedělá nic bohužel zdá se.

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@McVitas Máte pravdu, ověřím s kolegy, co se změnilo, je možné, že už to mají všichni automaticky 🙂 Obecně tady na fóru víc nezjistíme - pokud jsme to na naší straně už prověřovali a podporu na síti máte správně zapnutou, může být příčina v telefonu. Galaxy S23 sice nemusí být koupený u nás, ale pokud by nebyl primárně určený pro český trh nebo byl upravený pro jiného operátora, tak by VoLTE (Wi-Fi volání) nemuselo fungovat.

@penca V případě roamingu mají zákazníci vždy na výběr mezi World Roamingem a Roamingem na den, určitě k žádnému tarifu nedáváme jen Roaming na den bez možnosti změny.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

U toho Samsungu S23 se koukni co tam máš za verzi firmwaru, hlavně číslo sestavení, podle toho bych měl poznat o jakou verzi přesně jde.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Udělal jsem test na S23 od VF, Volte mi funguje bez problémů.

Během pingání přes hotspot se mi neztratil během sestavení a při hovoru ani jeden ping.

Testováno na 5G a ručním přepnutí na 4G. Telefon je aktualivovaný na poslední SW, v příloze posílám screenshoty.

Screenshot_20230512_211910_Settings.jpg

Screenshot_20230512_211925_Settings.jpg

  • Optical 250 Mb/s
  • Premium 5G
  • Komfort
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Pokud se dívám správně tak máme to samé...

image.thumb.png.148ab6efc742bec2bc97186a17ea0b48.pngimage.thumb.png.84657e581b6f6db0768994190667b428.png

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno
Odesláno

Nemáte, lišíte se v aktivním CSC (jestli se tomu ještě tak říká), což je branding/konfigurace od operátora a právě tím to možná bude. VDC - český Vodafone, EUX - EU univerzál. Myslel jsem teda, že čeští operátoři jsou v EUX už zahrnutí všichni tři, ale možná tomu u S23 tak nebude (já mám T-Mobile, S23 Ultra koupené v CZC, telefon zůstal na univerzálním EUX i po vložení SIMky a VoLTE normálně funguje).

 

Každopádně tyhle problémy nastávají (a nastávaly hlavně v minulosti, když každá kombinace země a operátora měla vlastní CSC), když někdo zapnul zařízení bez SIM karty a po vložení SIMky odmítl factory reset (který změní CSC na to, které odpovídá SIMce).

 

Tj. zkusil bych reset do továrního nastavení, popř pak existují (nebo aspoň existovaly) další způsoby, jak CSC změnit.

Upraveno uživatelem DiDiDi

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno
  • Autor

No já když jsem telefon koupil a vložil do něj SIM, tak po mě nechtěl žádný reset. Prostě jsem prošel úvodní nastavení.

Stáhl jsem teď SamFWtool který prý umí změnit CSC, aniž by bylo nutno telefon mazat. Problém je, že v tom seznamu Phone supported CSC není VDC, tak nevím jestli to mám zkusit napsat ručně do toho pole, což by teoreticky šlo, anebo to telefon prostě nezná a tím pádem by nepomohl ani factory reset?

Zkusil jsem to a napsalo se že změna CSC OK, ale bohužel to nepomohlo, v informacích o telefonu je stále EUX a ne VDC a při volání se vypnou data 😞

  • Premium
  • Super
  • -
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community