Odesláno 12. května 2023 1 rok Dobrý den, Mám problém s internetem v bytě , bydlím ve druhém patře už 7 let , je to cca půl roku co mi pořád vypadáva sít klidně i 3x za den , už tu byl 2x technik. Poprvé mi vyměnili router , nepomohlo , podruhé mi na zásuvku namontoval izolátor ,kvůli tomu , že mi prý probijí koaxiální kabel v zásuce k rozvaděči , který mají v přízemí na chodbě. řekl mi , že pokavaď kabel probiji tak se musí vyměnit. otázka je - internetový kabel si mám vyměnit já sám ? nebo to mění společnost u ktéré mám internet, protože si neumím představit , že já mužu zasahovat a tahat kabel do rozvaďeče děkuji
Odesláno 12. května 2023 1 rok Pochopitelně ti kabel musí vyměnit Vodafone, resp. jeho externí dodavatelská firma. Sám jej rozhodně nevyměňuj Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 12. května 2023 1 rok Volej a otravuj je, to musí vyřešit oni. Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno
Odesláno 12. května 2023 1 rok To že kabel probíjí ještě neznamená že musí být špatný, galvanický oddělovač se občas instaluje na síťi kvůli tomu že tam někdy bývá velký rozdíl v zemním potenciálu mezi rozvaděčem a zásuvkou a přes kabel pak teče vyrovnávací proud, Ale pokud je ho opravdu potřeba vyměnit, tak by to měla udělat servisní firma od Vodafone. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.