Návštěvník Jiří Peka Odesláno 30. května 2023 Sdílet Odesláno 30. května 2023 Zdravím. Nevím proč, ale po přechodu z jednoho routru od bývalého UPC na druhý, nový od Vodafonu, kvůli zvýšení rychlosti se objevují problémy. Měl jsem za to, že to bude fungovat. Jedná se o připojení k online hrám. Neustále to odpojuje, a tím vlastně brání ve hraní. Neřešil tady někdo podobný problém ? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62016-pot%C3%AD%C5%BEe-s-online-hran%C3%ADm/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 31. května 2023 Sdílet Odesláno 31. května 2023 Jde o to, co se vlastně odpojuje. Jestli připojení u tebe, anebo tě vyhazuje herní server. Ten by měl mít navíc nějaký log s tvým připojením a sdělit i důvod, kde je chyba, tj. jestli se přerušilo spojení od tebe nebo na straně herního serveru k něčemu došlo (třeba máš vysokou latenci a server spojení automaticky utne apod.). 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62016-pot%C3%AD%C5%BEe-s-online-hran%C3%ADm/#findComment-463601 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jiří Peka Odesláno 1. června 2023 Sdílet Odesláno 1. června 2023 Ano, je to díky latenci, kterou jsem před změnou neměl. Navíc jsem musel dlouhé hodiny hledat, kde povolit nějaké porty, protože i to prostě ten geniální router neumí. To ten předchozí uměl sám od sebe, nebyl nikdy žádný problém. Včera i dnes jsem také zjistil, že nejen hry mi to omezuje, ale také streamování...a to je opravdu již hodně....zařínám se přiklánět k názoru, že vše nové nemusí být prostě lepší, než to starší a fungující... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62016-pot%C3%AD%C5%BEe-s-online-hran%C3%ADm/#findComment-463659 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. června 2023 Sdílet Odesláno 1. června 2023 Modem by mohl mít nějaký problém se signálem, používá i frekvence které starší modemy neumí a ty bývají občas rušené mobilními 5G vysílači, Na testu rychlosti připojení k internetu vidím že máš nižší naměřenou rychlost na downloadu, zkus ten rychlostní test ještě párkrát zopakovat v průběhu času na PC které je k modemu připojeno kabelem, pokud se to nezlepší, tak bys měl telefonicky kontaktovat Vodafone, aby se ti mrkli a kvalitu signálu na modemu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62016-pot%C3%AD%C5%BEe-s-online-hran%C3%ADm/#findComment-463660 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení Návštěvník Jiří Peka Odesláno 5. června 2023 Řešení Sdílet Odesláno 5. června 2023 Tak přesně to samé řekl i technik při dnešní kontrole...jinak, rychlost se už vylepšila.... až teď by měla být fajn v kolonce Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62016-pot%C3%AD%C5%BEe-s-online-hran%C3%ADm/#findComment-463789 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.