Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ted jsem se přihlásil bez problémů!🙂

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@SkippiPěkné ráno, nyní jsem přihlášení a následně odeslání ověřené zprávy vyzkoušela a funguje v pořádku. Vypadá to, na nějaké individuální nastavení vašeho zařízení, zkuste to případně na jiném PC nebo notebooku. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@SkippiPěkné odpoledne, to je divné, funguje to obvykle bez potíží. Využijte prosím tedy přihlášení do Můj Vodafone, ze kterého nám prosím odešlete screeny (sekce Účet v červené části a dále Zeptejte se nás), které se vám objevují při pokusu o odeslání kontaktního formuláře přes https://tam.je/forum. Budeme k tomu také potřebovat verzi prohlížeče, typ hesla a datum a čas tohoto pokusu odeslání.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - VodafoneVypadá to, že problém je pouze při připojení přes proxy (ZScaler) - když jsem vypnul připojení přes proxy, tak přihlášení funguje.

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • STB Kaon K-B3000HDCO, Compal CH7465VF
  • Teplice
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Ahoj,
narazil jsem také na problém s přihlášením do Můj Vodafone, je to trošku jiné tak doufám, že nevadí, že zneužiji tohle vlákno.
Já se nemůžu přihlásit ze Safari na macOSu. Je to škoda, protože zrovna tím jsem obvykle platil přes Apple Pay.  V tomto případě se nemůžu dostat ani přes přihlašovací obrazovku. Ta samotná vypadá dobře, bez problémů zadám email a heslo, musím pak prakticky pokaždé potvrdit, že nejsem robot. Tím se mi otevře captcha, kde vyberu všechna schodiště, ale když to potvrdím, tak se na stránce nad formulářem s emailem objeví chyba v červeném rámečku s červeným trojúhelníkem ve zněni "Captcha nebyla označena nebo její platnost vypršela. Zkuste to prosím znovu.". Zkusím to tedy znovu se semafory, ale výsledek je stále stejný a tak pořád dokla. Začínám už pochybovat, jestli nejsem robot a jestli člověk má považovat řetízek u hydrantu odseknutý v samostatném rámečku za pole zobrazující hydrant. Dál se ale nedostanu. Díval jsem se pak do Web Inspektora v Safari a při zadání captcha se tam objeví  exception, která je ale podle názvu JS souboru v kódu určeném specificky pro Internet Explorer. Není tedy divu, že v Safari nefunguje. Když si zkusím jen přepnout "User Agenta" v Safari na "Google Chroma - macOS", tak pak přihlášení v tom samém prohlížeči funguje. Přijde mi tedy, že je někde na straně Můj Vodafone chyba v identifikaci prohlížeče. Můžete se na to prosím podívat? Možná by skoro v dnešní době stačilo mít při pochybách, o jaký prohlížeč se jedná jako fallback Chrome a ne IE.

Nebo je chyba jinde?

Díky.

Screenshot 2024-01-04 at 13.15.33.png

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • -
Odesláno

Mě se tohle stalo jednou taky (Win10 a Chrome) a myslím, že stačilo promazat Cookies. 

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community