Návštěvník Jan Hraňo Odesláno 5. června 2023 Sdílet Odesláno 5. června 2023 Dobrý den, cca od února mám v panelovém bytě na Kladně kabelový internet (přes koaxiál) od Vodafone (rychlost 1 Gbps). Modem mám standardní Vodafone Station (Touchstone TG3442VF). Rád bych se s Vámi poradil, zda jste někdo neřešil obdobný problém, případně pokud by Vás napadlo nějaké řešení. Poté co jsem začal hrát online hry, tak jsem si všimnul, že v průběhu celého dne v nepravidelných intervalech dochází ke krátkodobým výpadkům / nedostupnosti internetu. Dělo se to pravděpodobně již předtím, ale při prohlížení facebooku nebo sledování online videí to není tak znatelné. Výpadky trvají cca 30-40 sekund. K těmto výpadkům dochází i když jsem k modemu připojen přes LAN kabel nebo přes Wi-Fi. Například já hraji hru na PC, které mám připojeno přes LAN kabel a přítelkyně je na Wi-Fi na mobilu a oběma přestane na cca 30-40 sekund fungovat internet. Zkoušel jsem restartovat, vypnout / zapnout i resetovat modem, vytáhnout a znovu zapojit koaxiální kabel, ale beze změny. Paradoxně mám stabilnější internet přes mobilní data. Zejména ve hrách je to velmi nepříjemné, protože 30-40 sekundový „Lag“ rovná se ve většině případů smrt. Budu rád za každou radu. Předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62028-probl%C3%A9my-s-internetem/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 5. června 2023 Sdílet Odesláno 5. června 2023 Zavolat na zákaznickou linku a nechat prověřit, technici mají log provozu a toto se jim musí ukázat, pokud je problém na straně VF. 2 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62028-probl%C3%A9my-s-internetem/#findComment-463795 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 6. června 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 6. června 2023 @Jan HraňoPěkné ráno, pokud se potíže projevují častěji, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, ideálně přímo od zařízení. Technická podpora to s vámi zkontroluje. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62028-probl%C3%A9my-s-internetem/#findComment-463809 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 7. června 2023 Sdílet Odesláno 7. června 2023 To může být ze stejného důvodu jako už jsem popisoval ve vedlejším vlákně https://www.techforum.cz/topic/62016-potíže-s-online-hraním/?do=findComment&comment=463660 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62028-probl%C3%A9my-s-internetem/#findComment-463877 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Řešení Návštěvník Jan Hraňo Odesláno 8. června 2023 Řešení Sdílet Odesláno 8. června 2023 Problém vyřešen, po nahlášení problémů byl do modemu poslán nový firmware, technik ještě další den překontroloval konektory, jeden nevyhovující vyměnil. Dosud v pořádku :). Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62028-probl%C3%A9my-s-internetem/#findComment-463885 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.