Návštěvník Mona Odesláno 17. června 2023 Sdílet Odesláno 17. června 2023 Od doby, kdy jste automaticky vymenili modem dochazi neustale k vypadkum internetu. Doma vyuzivame stale ta stejna zarizeni, takze netusim, kde jinde muze byt problem. Uz me to nebavi a zvazuji osloveni jine firmy. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62048-vymena-modemu/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo2003 Odesláno 18. června 2023 Sdílet Odesláno 18. června 2023 Zavolat na technickou podporu a oni se podívají, jestli tam není nějaký problém se signálem. Pokud ne, tak buď je modem vadný a nebo pokud používáte připojení přes WiFi, tak možná vysílá na zarušeném kanálu. 1 Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62048-vymena-modemu/#findComment-464085 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 19. června 2023 Centrum péče Sdílet Odesláno 19. června 2023 @MonaPěkné dopoledne, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, ideálně od zařízení, technická podpora má nástroje pro provedení diagnostiky připojení, tak s vámi vše zkontroluje. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/62048-vymena-modemu/#findComment-464112 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.