Odesláno 17. června 2023 1 rok Od doby, kdy jste automaticky vymenili modem dochazi neustale k vypadkum internetu. Doma vyuzivame stale ta stejna zarizeni, takze netusim, kde jinde muze byt problem. Uz me to nebavi a zvazuji osloveni jine firmy.
Odesláno 18. června 2023 1 rok Zavolat na technickou podporu a oni se podívají, jestli tam není nějaký problém se signálem. Pokud ne, tak buď je modem vadný a nebo pokud používáte připojení přes WiFi, tak možná vysílá na zarušeném kanálu. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 19. června 2023 1 rok Centrum péče @MonaPěkné dopoledne, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, ideálně od zařízení, technická podpora má nástroje pro provedení diagnostiky připojení, tak s vámi vše zkontroluje. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.