Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Od doby, kdy jste automaticky vymenili modem dochazi neustale k vypadkum internetu. Doma vyuzivame stale ta stejna zarizeni, takze netusim, kde jinde muze byt problem. Uz me to nebavi a zvazuji osloveni jine firmy.

Odesláno

Zavolat na technickou podporu a oni se podívají, jestli tam není nějaký problém se signálem.

Pokud ne, tak buď je modem vadný a nebo pokud používáte připojení přes WiFi, tak možná vysílá na zarušeném kanálu.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Centrum péče

@MonaPěkné dopoledne, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, ideálně od zařízení, technická podpora má nástroje pro provedení diagnostiky připojení, tak s vámi vše zkontroluje.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community