Odesláno 25. června 2023 1 rok SMTP vodafone mi nefunguje. Po pokusu o odeslání z programu THUNDREBID se objeví hlášení "connet error 10060 " nastavení účtu smtp je PORT 25-zabezpečení žádné a bez autentizace. Kdo poradí? Díky pepa
Odesláno 25. června 2023 1 rok Opravdu je tvým poskytovatelem emailu Vodafone? Pak se jedině obrátit na technickou podporu. Pokud ovšem Vodafone tvým poskytovatelem emailu není, pak ani není důvod využívat jeho SMTP místo toho, aby člověk využíval přímo SMTP svého emailového poskytovatele. - - - - -
Odesláno 25. června 2023 1 rok https://www.vodafone.cz/pece/telefony/zaciname-s-chytrym-telefonem/nastaveni-e-mailu/ - jak je uvedeno, bez autentizace funguje pouze přes mobilni připojení Vodafone. - - - - Praha
Odesláno 25. června 2023 1 rok Doba kdy se pro odchozí poštu používal smtp poskytovatele je tak 20 let zpět. Nyní je ideální vyplnit smtp poskytovatele schránky. Má to i výhodu, při připojení přes hotspot nebo jinou síť se nikdo nebude divit, proč se neodesílají e-maily. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Odesláno 25. června 2023 1 rok @pepaPepo, tak u koho máš e-mail? Další věc - dnes je jiná doba, většinou je potřeba nastavit zabezpečené připojení, to znamená nastavit jiný port než 25. @Ivo2003drobná nevýhoda použití smtp poskytovatele schránky tady může být. Např. centrum nepovoloval použití jejich smtp při připojení ze zahraničí. S tím člověk musí počítat a v takovém případě musí k odeslání použít e-mail v on-line podobě přes webové rozhraní. Thunderbird mu e-mail neodešle. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.