Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes jsem si všiml změny ohledně nastavení Facebook sítě Vodafone. Ještě včera bylo možné přidávat příspěvky uživatelů. Dnes již to možné není. Dle mého je to škoda. Občas se tam člověk dověděl například o výpadku služeb dříve než z oficiálního zdroje. Nadruhou stranu by to mohlo nasměrovat lidi na techforum.

  • Basic
  • -
  • Základní, Family
  • Vodafone TV Standard box, CA modul, Compal CH7465
  • Plzeň
Odesláno

Ta záložka Komunikace tam chybí už asi čtyři dny. Ale je pravdou, že během minulého týdne zmizela i u více stránek, nejenom u VF.

Jestli něco FB nezměnil a nikdo si toho ještě nevšiml.

Upraveno uživatelem cvancara

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno
  • Centrum péče

Hezké ráno, toto souvisí s tzv. novým prostředím stránek na Facebooku, ne s tím, že my bychom něco sami měnili nebo zakazovali. Facebook postupně do nového prostředí (vzhledu) automaticky přepíná všechny stránky. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
před 12 hodinami, BimboCZ napsal:

 Nadruhou stranu by to mohlo nasměrovat lidi na techforum.

To nevím jestli by bylo úplně vhodné, vzhledem k úrovni některých dotazů a stížností co tam jsou.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

To spíš bude směrovat lidi do jiné Vodafone diskuzní skupiny na Facebooku, která už má 6000 členů.

@Ondra - VodafoneTakže to máme chápat tak, že možnost poslat a číst dotazy uživatelů na oficiálním facebookovém profilu Vodafone již ani do budoucna nepůjde ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Psát a číst dotazy půjde akorát v komentech pod příspěvky, které tam dá sám VF. Stejně jako je tomu i v jiných (obdobných) skupinách. Že je tam pak značný chaos, to je jasné. Ale zase tu stránku nemůže hejtovat třeba někdo od konkurence jako teď, kdy na její profil lze psát vyložené nesmysly pod falešnými účty.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@tomus Tohle je spíš dotaz na Facebook, protože my jsme si přepnutí na novou verzi stránek nevybrali, ani jsme žádnou možnost nezakazovali. Jak jsem pochopil, tak aktuálně tu funkci FB u nových stránek v podstatě zrušil a nahradil ji kartou zmínky. Komentáře jde samozřejmě psát pod existující příspěvky, případně posílat soukromé zprávy (tak nám píše naprostá většina lidí).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community